Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Retkituoli
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Retkituoli (Luettu 3149 kertaa)
Muovisto
Käyttäjä
Viestejä: 17
Retkituoli
«
:
02 Lokakuu, 2016, 18:15:42 »
Tämän pelipäivän jälkeen (2.10.16) jäi minulta jälkeen mustan ja hopean värinen retkituoli offarille, jos olet semmoisen ottanut mukaan viestiä tähän ketjuun ja katsotaan minä päivänä tulen peleihin jotta voit sen palauttaa.
Kirjattu
isto
Käyttäjä
Viestejä: 262
Hatulle on aina käyttöä
Vs: Retkituoli
«
Vastaus #1 :
02 Lokakuu, 2016, 23:30:10 »
Tuoliasi en omaa, mutta tuliko mieleen että se on otettu talteen? Viestisi ikäänkuin syyttää varkaudesta.
Kirjattu
Muovisto
Käyttäjä
Viestejä: 17
Vs: Retkituoli
«
Vastaus #2 :
03 Lokakuu, 2016, 00:00:27 »
Oikeastaan oletan että se olisi otettu talteen viesti oli vain kirjoitettu kiireessä
Kirjattu
remu
Käyttäjä
Viestejä: 40
Vs: Retkituoli
«
Vastaus #3 :
06 Lokakuu, 2016, 19:02:23 »
Nappasin talteen kun lähdetiin. Löytyy kärrystä löytökamoista.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Retkituoli