Kirjoittaja Aihe: Onko pro airsoftilla virityspalveluja  (Luettu 3239 kertaa)

Mäyrä

• Käyttäjä
Onko pro airsoftilla virityspalveluja
« : 02 Heinäkuu, 2015, 17:24:34 »
Eli jos vien aseen Tampereen proon liikkeeseen ja sanon m itä tehdään niin tekeekö ne kiitos jo etu käteen vastauksista.

L4teK01

• Vieras
Vs: Onko pro airsoftilla virityspalveluja
« Vastaus #1 : 02 Heinäkuu, 2015, 18:26:26 »
Ensimmäine asia mitä sanon ni EI PROAIRSOFTIIN! Laatu ja työ on osineen niin paljon kalliimpi että jos jtn voinnsuositella niin atom airsoft (joka muute aukee iha just hämeenlinnaa). Siellä sakke osaa pyssyjä laittaa ja laatu suhteessa hintaan on hyvä.

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #2 : 02 Heinäkuu, 2015, 18:32:03 »
Kyllähän ne ProAirsoftissa tekee, mutta en menisi itse suosittelemaan. Työ on kallista, aikaavievää ja lopputulos on vähän niin ja näin. Itse joskus olen pari asetta siellä käyttänyt. Täältä löydät lisää mielipiteitä kyseisestä paikasta.

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
« Vastaus #3 : 02 Heinäkuu, 2015, 22:02:06 »
Mäyrä,
jos on pakko SVD saada, teetä muutokset Jannella (Nosferatu), ei missään nimessä Pro:ssa.
Toinen vaihtoehto on mainittu Atom airsoft Hämeenlnnassa, olen kuullut hyviä kommenetteja, nähnyt yhden Saken käden jäljen ja tavannut herran muutaman kerran, vaikuttaa täysipäiseltä.
Kolmas vaihtoehto on valmiin aseen ostaminen: Nikolla on kaupan DMR M14 socom ja minulla samanlainen täyipitkä vähän pienemmällä rahalla.
isto