Käväsin kyseisenä päivänä Lempäälässä säätelemässä hoppiani ja satuin näkemään tämän kranaatin siinä off-game alueella. Poimin sen sitten mukaani siinä toivossa, että kyseinen kranu päätyisi oikealle omistajalleen takaisin

Eli mikäli tunnistat kranaatin omaksesi, niin pistähän viestiä tai tule nykimään hihasta peleissä.
