Kirjoittaja Aihe: Ööh..mitkä varusteet sniputtajalle....  (Luettu 4268 kertaa)

Mäyrä

• Käyttäjä
Ööh..mitkä varusteet sniputtajalle....
« : 29 Kesäkuu, 2015, 14:29:14 »
Olen kiinnostunut airsoftista ja olen nyt päättänyt  hommata SVDn siis sähköä ja kertatulta omaavan version. Elikkäs  tyypillinen NS rölli kautta ghille puku vai armeija ylijäämää kiitos vastauksista jo etu käteen.

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: Ööh..mitkä varusteet sniputtajalle....
« Vastaus #1 : 29 Kesäkuu, 2015, 14:53:10 »
Itse en lälhtisi röllillä liikenteeseen.

Se saattaa näyttää kivalle mutta mielesätni tärkeämpää olisi hyvä maastopuku ja hyvät kengät. Armeija ylijäämä on okein hyvää kuhan vain valitset oikean värissen. Hiekanvärinen puku ei toimi oikein suomen vihreässä metsässä. Maastopuvulla liikkuminen on helpompaa, etkä kiehu hengiltä niin kuin chillien kanssa käy helposti.(se ei vaan hengitä ja siinä on kuuma koko ajan...)

Mäyrä

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 29 Kesäkuu, 2015, 16:35:09 »
Kiitos nopeasta vastauksesta.

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
« Vastaus #3 : 29 Kesäkuu, 2015, 19:12:02 »
Sen chillien alle tarvitsee kuitenkin jonkun kestävän alustan.
Kannatan ehdotusta kokeilusta ensin ilman röllipukua ja jos sniperin elämä maistuu niin sitten pukuvaraston laajennusta.

Eero

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 29 Kesäkuu, 2015, 20:10:49 »
Röllipuku tekee osuman tunnistamisen hankalaksi on epämukava päällä ja kerää mukaansa kaiken roskan metsästä mukaansa joten en suosittele.

Tombad

• Käyttäjä
« Vastaus #5 : 02 Heinäkuu, 2015, 13:53:58 »
Mikäli englantia ymmärtää sujuvasti, niin voisin suositella tämän herrasmiehen oppeja: https://www.youtube.com/watch?v=mTM0WQRcfNU
Hänen YouTube-kanavalta näkee hyvin, millaista airsoft tarkka-ampujan pelaaminen on hyvillä varusteilla. Lisäksi häneltä löytyy nettisivu, josta löytyy höydyllistä tietoa kyseisestä roolista.