Kirjoittaja Aihe: Uutta tarkkuuskivääriä ostamassa  (Luettu 3971 kertaa)

BG52

• Käyttäjä
Uutta tarkkuuskivääriä ostamassa
« : 01 Tammikuu, 2015, 22:03:03 »
Millaista hinta-laatu suhteeltaan hyvää tarkkuuskivääriä suosittelisitte?
Löysin tuolta Taiwangunista tarkkuuskiväärin nimeltä MB-01  [WELL]. Mietin vaan, että onko se minkälainen ja kannattaako se ostaa?
Minulla ei ole tarkkuuskivääreistä aiempaa kokemusta.

Sivun linkki:
http://www.taiwangun.com/en/3-in-1-sniper-set-mb-01-black-well?from=listing&campaign-id=19

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Uutta tarkkuuskivääriä ostamassa
« Vastaus #1 : 02 Tammikuu, 2015, 06:31:36 »
Käytännössä mikään tarkkuuskivääri ei ole suoraan laatikosta hyvä. Jokainen tarkkuuskivääri vaatii viilaamista ja parantelua, jotta sillä voisi ampua pitkälle ja tarkasti. Tuo Wellin kivääri ei ole poikkeus. Vakiona se on melko onneton, eli ei kanna juuri minnekään eikä ole tarkka. Mutta pienellä tuunaamisella siitä saa hyvinkin pelikelpoisen. Puhdistamalla ja tiivistämällä sisäosat saat lisää tarkkuutta, ja R-hopin asentamalla saat huomattavasti lisää kantamaa. Nämä viritykset eivät maksa käytännössä mitään, mutta lisäävät pelitehokkuutta roimasti. Tällä foorumilla on varmasti joku henkilö joka voi tehdä nuo viritykset puolestasi rahaa vastaan, mutta kannattaa opetella laittamaan pyssynsä itse. Etenkin tarkkuuskivääreiden kanssa, koska ne tuppaavat vaatimaan jatkuvaa pikkuviilausta pysyäkseen tarkkoina ja pelikelpoisina.

theIOVAK

• Käyttäjä
  • cyka blyat
« Vastaus #2 : 06 Tammikuu, 2015, 21:09:11 »
Itse suosittelen tarkkailemaan suomesta käytettynä valmiiksi viritettyä tarkkuuskivääriä,jos ei itse kiinnosta viritellä.

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #3 : 06 Tammikuu, 2015, 23:03:38 »
Itse suosittelen tarkkailemaan suomesta käytettynä valmiiksi viritettyä tarkkuuskivääriä,jos ei itse kiinnosta viritellä.
Juurikin näin. Juoksuhauta.net on esimerkiksi varsin hyvä paikka katsastaa käytettyjä. Muista kuitenkin että noiden kanssa tulee olla varovainen/tarkkana, käytettyjä aseita sekä myyjiä on monentasoisia. Suoranaista huijjauksen pelkoa ei ole jos vaan pitää järjen päässä, mutta välillä myyntipuheet on mitä sattuu.

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #4 : 06 Tammikuu, 2015, 23:20:39 »
Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka valmiiksi viritettyyn kivääriin ei tarvitsisikaan hankkia osia, täytyy sitä osata kuitenkin huoltaa ja pikkuviilata itse. "Valmiiksi viritetty" ei siis ole ikuisesti paras kivääri ikinä, sillä ajan kanssa paikat löystyvät, likaantuvat ja alkavat vuotaa, mikä laskee tarkkuutta ja kantamaa. Ostit sitten uuden tai käytetyn aseen, pitää siitä osata pitää huolta.