Kirjoittaja Aihe: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla  (Luettu 3231 kertaa)

terok74

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Pojallani oli lähtiessä kolme lipasta ja takaisin tuli vain 2.  ;)

Onnilla ei ole oikein käsitystä missä vaiheessa lipas olisi voinut kadota.

Terveisin,
-Tero


Nran

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 794
  • Ei se satu.
Vs: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla
« Vastaus #1 : 12 Marraskuu, 2018, 13:39:46 »
Metsään jäi myös ainakin AK ja M4 lipas, pidetään silmiä auki peleissä.

Semitin

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 164
  • "Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
Vs: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla
« Vastaus #2 : 12 Marraskuu, 2018, 14:41:59 »
Metsässä on myös meikäläisen kumipuukko :)
Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"