Moro
Itsellä kokemukset rajoittuvat KJW valmistamiin pyssyköihin, joten niitä minä myös voin suositella.
Erityisesti m9 sarjalaiset ovat tulleet tutuiksi ja hyväksi todetuiksi. Totuus on kumminkin se että mikään ei ole hyvä ellei sitä huolla oikein. Itse olen käytänyt tuota yksilöä n.5 vuotta ja se alkaa olemaan elämänsä lopussa kuluman takia. EN voi sanoa että KJW metalli olisi heikkoa, sillä olen käyttänyt pyssyä aktiivisesti ja huollotkin on tehty säännöölisesti, mutta kaikki kuluu käytössä.
Toinen hyvä syy mielestäni on hankkia joko m9 (sinisellä suuttimella)ihan sen takia että voit vaihtaa lippaita kaasu ja Co2 välillä. Mielestäni se on hyvä ominaisuus(varsinkin syksyllä), mutta totuus on että ennen kuin saat ne co2 lippaat pitämään mölyt mahassa niin pitää siihen vaihtaa tiivisteet, sopivia tiivisteitä löytää ainakin Motonetistä. Homma ei ole suuri taikka mitenkään erityisen vaikea toteuttaa..
Mutta ihan mielenkiinnosta mikä siinä We g17 meni rikki, sillä voisin olla kiinnostunut sen lunastamisesta itselleni
