Kirjoittaja Aihe: Lempi pelipaikka  (Luettu 5195 kertaa)

Tobyz

• Käyttäjä
  • Airsoftia satoi tai paistoi!
Lempi pelipaikka
« : 12 Kesäkuu, 2014, 12:28:56 »
Elikkäs ihan huvinvuoks aattelin kysästä mikä on teiän omasta mielestä paras peli paikka. Ilman perusteluja on turha laittaa mitää

Jesme001

• Käyttäjä
  • Ase ei tee pelaajaa.
Vs: Lempi pelipaikka
« Vastaus #1 : 12 Kesäkuu, 2014, 20:34:41 »
Decon oli ennen, mutta hökkelien lähdettyä ja raunioitten poistuttua, niin Nokia meee ohitte. Tykkään eniten CQB aluesta rakennusten takia. Noki on siksi hyvä, että siellä on vaihtelevaa maastoa (pieni suo, vähän kalliota ja tietenkin myös metsää) ainoa huono puoli on kaatopaikka vieressä, mutta ei anneta sen haitata ;). Lempäälässä ja tappimaassa en taas vielä ole kerennyt käymään.

Tobyz

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 12 Kesäkuu, 2014, 21:35:26 »
Kuinkahan iso se suo on, ku ei ois kiva jos esim. Pistooli tippuu suoho, itse olen ekaa kertaa ny tulos pelaa nokialle

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #3 : 13 Kesäkuu, 2014, 02:08:27 »
Suoalue on ehkä noin 30x30m suuruudeltaan ja syvyyttä on sen verran, että sinne uppoaa muniaan myöten. Suollehan ei tietenkään ole pakko mennä, eli se on helppo kiertää. Jos suota lähtee kuitenkiin ylittämään, vaati tavaroiden tai itsensä hukkaaminen sinne jo vähän yritystä. Tässä minä tutkimassa suota: http://k4meli.kuvat.fi/kuvat/Pelit/2014/13.4.2014/DSC_0124.JPG

Mielestäni pelaajan ja pelinvetäjän näkökulmasta paras pelipaikka on edelleen Decon, koska alue on loppujen lopuksi edelleen varsin monipuolinen. On CQB-mättöä talossa, mutta myös tiheää puskaa sekä avointa maastoa tarkkuuskivääreille. Jokuhan saattaa sieltä huudella, että pullonkaulojen takia alue on huono, mutta huomatkaa että peräkyläpelit eivät ole hankaloituneet pullonkaulakohtien takia juuri yhtään, vaan peli rullaa edelleen. Tiedän tämän, koska olen vetänyt suurimman osan tämän kevään ja kesän Decon-peleistä. Katettu offari, järvi ja hyvät kulkuyhteydet ovat myös isoja plussia.

Tobyz

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 13 Kesäkuu, 2014, 09:49:04 »
Itte en viitsis lähtee deconille asti ku tunnin ajomatka. Minkä takia muute menit uimaa siihen suohon :D

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #5 : 13 Kesäkuu, 2014, 10:39:33 »
Ajatuksena oli juosta suon yli, mutta vastustajajoukkue ei pitänyt tästä ideasta. Piti sitten vähän suojautua.