Kirjoittaja Aihe: Projektin tynkää  (Luettu 4506 kertaa)

K0NSTA

• Käyttäjä
  • Kun en osu niin en osu.
Projektin tynkää
« : 10 Maaliskuu, 2021, 21:50:02 »
Hei! mietin saako alle 18v käyytää 40mm kranaatteja (esim 40 mike) olisin ostamassa tälläisen/tälläisiä jos saa.
Esim tälläistä https://www.atom-airsoft.fi/tuote/shs-40mm-kuulakranaatti-120-kuulaa/

Ja säännöissä lukee "Kaikki itse tehdyt tai rakennetut aseet on hyväksytettävä pelinvetäjältä enne pelaamista." niin saanko rakentaa itse kranaatille "heittimen" eikä että ostaisin esim atomista?    (koska olen pihi ;D)

Ja vielä tuhoaako tuollainen 40mm kranaatti kilven?
Jos se kuula lentää edes metrin niin se riittää.

K0NSTA

• Käyttäjä
Vs: Projektin tynkää
« Vastaus #1 : 11 Maaliskuu, 2021, 23:55:41 »
Ja vielä itselle pieneksi selvennykseksi saako kilven kanssa käyttää pistoolimallista kranaatinheitintä? Sillä ihmettelen jos saa.
https://www.atom-airsoft.fi/tuote/cyma-m052-40mm-pistoolimallinen-kranaatinheitin-piraattipistooli/ esim tälläistä.
« Viimeksi muokattu: 11 Maaliskuu, 2021, 23:57:39 kirjoittanut K0NSTA »

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #2 : 12 Maaliskuu, 2021, 21:23:02 »
Alle 18-vuotiaat saavat käyttää 40 mm kranaatteja. Heittimen saat toki rakentaa myös itse, mutta heitin on hyväksytettävä pelinvetäjällä, kuten kaikki muutkin itse tehdyt aseet. Kilven voi tuhota 40 mm kranaatilla. Tällöin on hyvä huutaa erityisen kovalla äänellä "kranaatti", jotta kilven kantaja tietää saaneensa osuman kranaatista, eikä esim. sarjatulesta.

Kilven kanssa saa sääntöjen mukaisesti käyttää ainoastaan pistoolia, eli heitin kilven kanssa ei ole sallittu.

K0NSTA

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 12 Maaliskuu, 2021, 22:37:08 »
Kiitos selvennyksestä.

Ja nyt kun kysymä päällä olen kysyn vielä että olenko oikein ymmärtänyt että jos käyttää kilpeä ja jättää tämän pelin aikana sivuunn saa käyttää muitakin aseita kuin pistoolia?
« Viimeksi muokattu: 12 Maaliskuu, 2021, 22:39:11 kirjoittanut K0NSTA »

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #4 : 15 Maaliskuu, 2021, 15:03:26 »
Tulkitsisin itse kilpisääntöä niin, ettei kilpeä kantaessa saa kantaa muuta asetta kuin pistoolia. Eli kilpeä ja pitkää asetta ei siis saa vaihdella keskenään pelin aikana.

K0NSTA

• Käyttäjä
« Vastaus #5 : 15 Maaliskuu, 2021, 15:09:33 »
Selvä.