Ihan hyvät pelit oli suurimmalta osin minunkin mielestäni. Mutta jos parannettavaa halutaan etsiä, niin mielestäni pelien tempo voisi olla hieman nopeampi. Pari kertaa kävi niin, että kun suuri osa porukasta oli jo tippunut pelistä ja valmistautunut uuteen peliin offarilla, pelialueella peli jatkui vielä tarpeettoman kauan, kun kolme jäljellä olevaa pelaajaa etsivät toisiaan pelikentältä. Eli peleillä voisi näin yleisestikin sanottuna lyhyempi aikaraja, niin suurin osa pelipäivästä ei menisi offarilla uuden pelin odottelemiseen. Tämä voisi myös vähentää tahallista modettamista, kun tietäisi että vaikka putoaa, pääsee kuitenkin uuteen peliin nopeasti.
Toinen pahanmielenaiheuttaja oli pilottipelit. Ei siis mitenkään pelinvetäjän syy, ettei homma kulkenut, vaan nyt kritisoin liipaisinyliherkkiä pelaajia. Olin yksi piloteista, ja oli aika lähellä ettei mennyt hermo. Kun olin raunioiden yläparvella, heti peli käy-huudon jälkeen selkääni napsahti tarkkuuskiväärin kuula. En sitten tiedä, että yrittikö joku ampua pistoolia kädestäni, vai ampuiko joku ihan vain kettumaisuuttaan pilotin. Toisessa pelissä taas sain pari kuulaa naamalleni, kun joku koki vempulla osoittelevan pilotin uhkana. Jos nyt olen jotain oikein ymmärtänyt, niin pilotti tulee hoitaa sieltä elävänä pois, eikä ampua sitä, oli sitten oma peli-ilo kyseessä tai ei. Lisäksi muutkin pilottikaverini ammuttiin heti, kun heistä näkyi jalka tai muu heiluva uloke. Että mielestäni ketään/mitään ei tulisi ampua, ennen kuin kohteen joukkueesta on saatu selvä tieto.
Tästä päästäänkin kolmanteen asiaan, eli hihanauhojen oikeaoppinen käyttö. Pieni 5cm x 5cm läpyskä hihan velcrossa ei ole millään lailla riittävä joukkueensa ilmaisemiseen. Takaa katsottuna sitä ei voi huomata millään. Muutenkin hihanauhat voisi laittaa vähän selkeämmin ja varmemmin esille, sillä yhdessä pelissä kiikaroimme yhtä herrasmiestä parin minuutin ajan, kunnes loputa hihan alta pilkotti vastustajajoukkueen hihanauha. Että laittakaa ne hihanauhanne kunnolla näkyville.
Ei muuta sitten.