Kirjoittaja Aihe: ulkomaalaiset airsoft kaupat  (Luettu 2418 kertaa)

Speltone

• Käyttäjä
ulkomaalaiset airsoft kaupat
« : 28 Toukokuu, 2016, 23:04:56 »
Laittasin vsr-10 kuntoon, mutta suomalaisista airsoft kaupoista ei tunnu saavan järkevään/edullisen hintaa osia tai ne on aina loppu, niin olisko mitään hyvää ulkomaalaista kauppaa, mieluiten euroopasta, mistä tilata vesuriin, ainakin mäntää, liipasinkoneiston osia, hoppeja, jousta, jousenohjainta... intin päiväraheilla ei paljoo keulita siks pitäs edullisesti saada osia :'(

mika95

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: ulkomaalaiset airsoft kaupat
« Vastaus #1 : 29 Toukokuu, 2016, 00:18:28 »
En tiedä kuinka haluamasia osia löytyy mutta sellanen kun gunfire.pl on ihan hyvä sivu. Liike sijaitsee puolassa. Olen sieltä tilannut itse muutamia aseita ja muuta kivaa. Kuljetukset on tullut aikataulun mukaan perille ja ei mitään ongelmia ole ollut koskaan.
Gear. Always more gear.

Petr

• Käyttäjä
Vs: ulkomaalaiset airsoft kaupat
« Vastaus #2 : 29 Toukokuu, 2016, 15:16:30 »
Nimenomaan Gunfire.pl:ssä näyttäisi olevan joitain VSR:n osia. Ainakin liipasinkoneiston runkoa näyttäisi olevan pikaisesti katsottuna saatavilla.
Toinen mistä kannattaa katsoa on tämä Italiassa oleva liike: http://airsoftint.com/store/en/

Itse olen molemmissa liikkeissä asioinut onnistuneesti ilman kummempia ongelmia.

Sitten tietenkin jos sinulla on Ebay-tili ja haet jotain tiettyä osaa niin kannattaa tuolta hakea. Pikaisella haulla VSR:n osat ei hirveitä maksa Ebay:ssa.