Olisikohan lempäälään mahdollista väsätä toinen korkeampi rakennus siilon vastapainoksi kylän toiseen kulmaan?
Sinänsä itse kannatan tuota, ja koska olen aina askeleen muita edellä, tein jo "demonkin" tällaisesta kuukausi sitten.

Tosiaan, itse kanssa tuota lempäälän alueen rakennetta oon miettinyt, ja sain yksi ilta pitkälti saman idean kuin juhis ja loppujenlopuksi mietin että tämmönen vois olla pelialueella aika magee lisä ja ihan näppäräkin. Toisaalta tuollainen korkeampi taso söisi aika paljon tavaraa ja vaatii vähän funtsaamista pystyttäjältä että siitä ei tule ihan lierua.
Mutta tossa kohtaa:

tossa olis aika hyvä olla edes joku vähän isompi hökkeli omasta mielestäni melkein, vaikka ei sitten olisikaan mitään korkeampaa tasannetta mutta semmonen sinänsä parantaisi vähän tuolta puolelta aloittaneiden suojaa yläpellolle päin kun toisella puolella siinä on turvana kaikkea kumpua ja maastonmuotoa.
Miinuksia tosin tällä pläänissä ite keksin pari, se ei saa olla liian tiellä kuitenkaan että se kiva aidanpätkä siinä ei muutu ihan täysin turhaksi ja pitää vähän miettiä että se ei ole liian tehokas pellolle päin taikka tee liian suurta näköestettä. Toinen on semmonen tekninen juttu, että toi kohta on vähän kostea että siinä pitäis vähän melkein laittaa eka maahan kiinni noita nurkkia.