Kirjoittaja Aihe: Jättömaa - Lempäälä  (Luettu 131208 kertaa)

Nosferatu

• Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Lempäälän pelialue "Jättömaa"
« Vastaus #15 : 29 Elokuu, 2014, 22:22:48 »
Saa tulla. Jos haluat mennä kentälle seuraamaan peliä, tarvitset suojalasit ja huomioliivin. Niitä voit lainata pelinvetäjältä tai remun autolta.

SamP

• Käyttäjä
« Vastaus #16 : 12 Syyskuu, 2014, 23:12:50 »
Ai että trackereita saa käyttää? No se on hyvä juttu se. Entä jos ase ampuu ihan vähän yli, saako tulla pelaamaan. Itsellä meni ämpäri hajalle ja kaverilta on lainassa ase sunnuntaita varten? Onko remulla esim mitään lähtönopeuden alentajaa?

Nosferatu

• Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #17 : 13 Syyskuu, 2014, 00:23:13 »
Jos ase ampuu yli, sillä ei pelata. Vaikka ampuisi vain ihan vähäsen, niin sillä ei pelata. Reimalla on yleensä myynnissä lähtönopeudenalentajia, mutta jos ei halua rahaa sijoittaa niin täältä löytyy ehkä yksi lainattavaksi.

Jesme001

• Käyttäjä
  • Ase ei tee pelaajaa.
« Vastaus #18 : 13 Syyskuu, 2014, 21:51:53 »
En tiedä mistä oon tällästä saanu päähä, mutta eikö hökkeli alueella saa ampua sarjaa?

Nosferatu

• Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #19 : 13 Syyskuu, 2014, 21:58:17 »
Hökkelikylässä ei saa ampua sarjaa, samasta syystä kuin Deconilla talossa ei saa ampua sarjaa.

Haapanen

• Hallituksen jäsen
  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #20 : 13 Syyskuu, 2014, 22:00:04 »
Hökkelikylän (määritetään briiffissä) alueella on semipakko.

Eli et saa ampua sarjaa ja mikäli niin teet pelinvetäjä saattaa lähettää sinut kotiin ajoissa.

Jos sinun pyssy ei toimi semillä tai on muuten hassu (ampuu välillä 2 kuulaa semillä) niin käy pelinvetäjän juttusilla, ennen kuin rupeat ampuun bursteja kylässä, siihen vedoten että viimeksikin sait tehdä niin.

Edit1: Nosferatu olit nopeempi➡️👍
Laukkanen EDIT: selvensin hieman
Pirilä EDIT: selvensin vähän lisää
« Viimeksi muokattu: 13 Syyskuu, 2014, 22:38:16 kirjoittanut Nosferatu »

Juhis

• Käyttäjä
  • Älkää iniskö se on se taito.
Vs: Jättömaa - Lempäälä
« Vastaus #21 : 11 Maaliskuu, 2015, 20:37:07 »
Olisikohan lempäälään mahdollista väsätä toinen korkeampi rakennus siilon vastapainoksi kylän toiseen kulmaan?

infoBass

• Käyttäjä
« Vastaus #22 : 11 Maaliskuu, 2015, 21:04:50 »
Olisikohan lempäälään mahdollista väsätä toinen korkeampi rakennus siilon vastapainoksi kylän toiseen kulmaan?
Sinänsä itse kannatan tuota, ja koska olen aina askeleen muita edellä, tein jo "demonkin" tällaisesta kuukausi sitten.

Tosiaan, itse kanssa tuota lempäälän alueen rakennetta oon miettinyt, ja sain yksi ilta pitkälti saman idean kuin juhis ja loppujenlopuksi mietin että tämmönen vois olla pelialueella aika magee lisä ja ihan näppäräkin. Toisaalta tuollainen korkeampi taso söisi aika paljon tavaraa ja vaatii vähän funtsaamista pystyttäjältä että siitä ei tule ihan lierua.
Mutta tossa kohtaa:

tossa olis aika hyvä olla edes joku vähän isompi hökkeli omasta mielestäni melkein, vaikka ei sitten olisikaan mitään korkeampaa tasannetta mutta semmonen sinänsä parantaisi vähän tuolta puolelta aloittaneiden suojaa yläpellolle päin kun toisella puolella siinä on turvana kaikkea kumpua ja maastonmuotoa.

Miinuksia tosin tällä pläänissä ite keksin pari, se ei saa olla liian tiellä kuitenkaan että se kiva aidanpätkä siinä ei muutu ihan täysin turhaksi ja pitää vähän miettiä että se ei ole liian tehokas pellolle päin taikka tee liian suurta näköestettä. Toinen on semmonen tekninen juttu, että toi kohta on vähän kostea että siinä pitäis vähän melkein laittaa eka maahan kiinni noita nurkkia.

NumbNuts

• Käyttäjä
  • Vihainen veteraani
« Vastaus #23 : 13 Maaliskuu, 2015, 12:36:50 »
Mietin kans tuon pellon poikki juoksemista. Että siinne pitäisi melkein laittaa pari lisä suojaa, jos haluaa mennä pellolta esim. sinne "Sniper Hillille".
Lähinnä näkisin, että tämä on ongelma vain kylän puolustuksessa. Mutta muuten diggailen tuosta "designista"
Turskanlahtaaja, RAIDAAJA, Usvainen kukka ja muuta sen sellaista.

Haapanen

• Hallituksen jäsen
  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #24 : 13 Maaliskuu, 2015, 12:50:43 »
Morjesta, itse en laita vastaan jos tuollainen torni rakennetaan, mutta se katkaisee melkein kokonaan toisen kiertoreitin, joten en osaa sanoa juuta en Jaata, olisko se sitten hyvä vai huono..

Mutta mitä pellosta tulee niin mielestäni siihen ei tarvitse yhtään enenpää suojia, siinä on nyt 2 isompaa hökkeliä ja sitten 1 pienenpi + muutema pieni suoja, mun mielestä se on siihen tarpeeksi.

NumbNuts

• Käyttäjä
  • Vihainen veteraani
« Vastaus #25 : 13 Maaliskuu, 2015, 12:55:50 »
Itse mietin lähinnä samanlaista seinäpätkää mitä hökkeleiden edessä jo on. Ja siis tämä vain jos halutaan rakentaa tuollainen torniotus.

Haapanen

• Hallituksen jäsen
  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #26 : 13 Maaliskuu, 2015, 14:01:33 »
Aikaslailla jos kuljet 20-30m kohti Ofaria niin siinä on. 2 hökkeliä yhdistelmä, itse sitö en siihen sijoittaisi, kannattaa käydä chekkaan. Ja niiden 2 hökkeli yhdistelmien välissä on pienempiä suojia..

NumbNuts

• Käyttäjä
  • Vihainen veteraani
« Vastaus #27 : 13 Maaliskuu, 2015, 14:43:14 »
Just olin siellä sunnuntaina. Pointti on, että jos tohon keltaiseen kohtaan tulee joku torni, niin tuonne kukkulan puoleiselle spawni alueelle pääsy on vaikeeta, jos ei ole mitään suojaa koukkaamista varten.

infoBass

• Käyttäjä
« Vastaus #28 : 13 Maaliskuu, 2015, 15:20:41 »
Tottahan se on, mutta taasen sitten juuri tuolla puolella on se ongelma, että jos pellolta pääsee vastustajat siihen kukkulan lähestöönkin ja käytössä on spawnirespat menee peli samantien aikamoiseksi seisomiseksi. Toisaalta toisella puolella ei ole yhtä "tehokkaita" rapepaikkoja joten toi ultimaattisesti peleissä missä on spawnirespat tasoittaa/tasoittaisi vähän tilannetta ja ehkäisee semmosta tilannetta missä toinen puoli istuu spawnissaan ja peli ei etene.

Balrog

• Käyttäjä
« Vastaus #29 : 13 Maaliskuu, 2015, 15:32:46 »
Tuossa teille alueen rajat noin ulkomuistista.
PS hieno juttu että mapsiin on päivittynyt kohta pelialueesta.

"In hoc signo vinces"