Kirjoittaja Aihe: Sekalaiset kysymykset tänne. Askarruttaako tai harmittaako joku?  (Luettu 94998 kertaa)

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Mikä harmittaa? Turhat kysymykset tänne.
« Vastaus #15 : 09 Marraskuu, 2015, 03:34:06 »
Joudut alentamaan aseesi lähtönopeutta. Turvarajan kanssa ei voi pelata ylivirisarjapyssyllä.
« Viimeksi muokattu: 09 Marraskuu, 2015, 03:36:41 kirjoittanut Nosferatu »

Paletzi

• Käyttäjä
« Vastaus #16 : 09 Marraskuu, 2015, 06:53:43 »
Ok hyvä tietää!

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #17 : 25 Huhtikuu, 2016, 18:10:28 »
Olisiko rumpulipas hyvä idea vai täysi fiasko M4:lle? En ole itse nähnyt kellään M4:ssa rumpulipasta.

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #18 : 25 Huhtikuu, 2016, 22:46:14 »
Riippuu mitä haluat. Jos haluat kylvää kuulaa pitkin pelialuetta, kyllähän rumpulipas siihen toimii. Mitenkään erityisen pelitehokashan se ei ole, kömpelö, rahisee ja estää hyvän ampumaotteen. Rumpulipas M4:ssä on myös aika pöljän näköinen, yksi iso syy miksi sitä ei juuri käytetä. Lippaiden vaihto tuo myös oman realistisen lisänsä peleihin, tämä poistuu hiqujen ja rumpulippaiden myötä.

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #19 : 26 Huhtikuu, 2016, 16:12:24 »
Suuri lip*skapasiteetti (lipas_kapasiteetti) taitaa kuitenkin olla jotain pidemmissä metsäpeleissä ja varsinkin niissä joissa on ikuinen respa. Tietenkin 3000 kuulainen rumpulipas on (ehkä?) parempi kuin 100 30 kuulan realcappia metsäpeleissä.
« Viimeksi muokattu: 26 Huhtikuu, 2016, 16:15:10 kirjoittanut samppa »

mika95

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #20 : 26 Huhtikuu, 2016, 16:23:16 »
Se on ihan mistä tykkää. Itse käytän 100 mid cappejä ja niitä menee parhaimmassa tapauksessa 5 per peli jos oikein paljon ryssin siä. Ja mun m60 menee se 3000 kuulaa mulla ja se kestää lähes koko pelipäivän.
Gear. Always more gear.

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
« Vastaus #21 : 25 Kesäkuu, 2016, 22:11:45 »
Vähän vanha ketju, mutta menköön kun osui silmiin.
3k kuulaa päivässä on aika paljon, mikäli Pate kylväisi moisen määrän loppuisi pelaaminen heti koska budjettipäälikkö (armas vaimoni ja Paten äiti) laittaisi rahahanat kiinni.
Semi-taktiikalla mennä 3-4k pussilla useampi viikonloppu ja sen kestää.
isto

Matiaps

• Käyttäjä
« Vastaus #22 : 27 Syyskuu, 2016, 09:17:52 »
Itse tunnen kylväväni kuulaa enemmän kuin tarvetta on, vaan silti harvoin menee yli 1000 kuulaa per viikonloppu
jos vaan ees pyssyt toimis nii riittäis mulle

isto

• Käyttäjä
« Vastaus #23 : 27 Syyskuu, 2016, 20:30:32 »
Totta, kuulien kulutus tuntuu semillä olevan todella pientä. Itse en ole koko kesänä pelannut, mutta Patellakin kestää pussi todella monta pelikertaa.  Toisaalta, kunhan taas pääsen pelitunnelmaan ei pulttilukolla montaa sataa kuulaa ehdi päivässä roiskia...

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #24 : 27 Syyskuu, 2016, 23:06:44 »
Normaaleissa viikonloppupeleissä vakioksi on asettunut noin lipas-kaksi per rundi, tarkoittaa hihavakio-keskiarvolla noin 50-80 kuulaa per peli. Päivässä menee sellainen kolme-neljäsataa kuulaa.

Nytkun tässä tätä pohtii, voisi melkein alkaa käyttämään kovien jätkien tavoin real-cappeja tai ladata sen reilu 25 palloa lipasta kohti...

isto

• Käyttäjä
« Vastaus #25 : 27 Syyskuu, 2016, 23:31:21 »
-> pulttilukolla pelaa päivän muutamalla lippaalla<g>

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #26 : 08 Maaliskuu, 2017, 21:41:11 »
Mitä minun pitäisi tehdä?
Ostin kesällä inferno gen1, gybergunin ak47 ja black python tarkkuuspiipun.
Tradesoftissa sanottiin että toimii ja ohjeistettiin miten asennetaan.
Piippu ja c-clip ei sovi yhteen, hiotaan. Inferno ei sovi gearboxiin, hiotaan. Ilmat kiinni ja vuotaa, koneisto rikki, uus tradesoftista.
Ilma vuotaa suuttimen ja piipun välistä, ase tradesoftiin korjaukseen,
syyksi annettaan suuttimen jääminen kiinni hoppikammion reunaan koska muovirunko on löysä, vaihdoin metallirunkoon. Ase silti epätarkka. Tippmanin paineilmapullossa ilmenee vuoto. Tradesoft antaa korvauksena volcanon pullon. Ase vuotaa suuttimen ja hopin välistä, syyksi tällä kertaa suuttimen lyhyys koska gybergunin omat v3 osat. Tilaan uuden hoppikammion ja postissa tulee aivan erinäköinen kammio, josta puuttuu tappi ja pienost alumiinin sijaan muovia. Onko tradesoftilla jotain minua vastaan? Onko tuurini mennyt yliluonnollisen huonoksi? Onko tradesoft sittenkään hyvä paikka? Ase on osissa ja motivaatio nollassa. Send help.

« Viimeksi muokattu: 08 Maaliskuu, 2017, 21:43:04 kirjoittanut samppa »

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #27 : 09 Maaliskuu, 2017, 10:25:54 »
Olet joutunut ns. limboon jossa mikään ei onnistu. Kaikki mättää, tsägä on huono kokoajan. Asiassa on kaksi hyvää puolta. 1. Tiedät nykyään aikapaljon HPA-koneistoista. 2 Olet kuluttanut koko vuoden huonon tsägän putkeen, joten loppuvuosi tulee olemaan loistava!

...mutta tosissaan, toi yhteensopimattomuus ja väärien osien tuleminen on kyllä harvinaisen epämotivoivaa. Jos omat skilssit loppuu, foorumilta löytyy taitavia asemekaanikkoja jotka fiksaavat pyssyn nimellistä korvausta vastaan. Trade on tunnetusti hyvä paikka, joten veikkaan huonoa munkkia tai väliaikaista palvelutason laskua uusien työntekijöiden palkkaamisen, henkilökunnan reissaamisen tms. takia. Homma näyttää olevan kuitenkin loppusuoralla ja kunhan saat suuttimen tiiviiksi, frägäät kuin eilistä ei olisi. Hang in there!

Multirommi

• Käyttäjä
« Vastaus #28 : 10 Maaliskuu, 2017, 12:35:12 »
tai jos iteltä loppuu puhti niin atom airsoft Hämeenlinnassa varmasti auttaa!
« Viimeksi muokattu: 10 Maaliskuu, 2017, 20:13:29 kirjoittanut Multirommi »

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #29 : 12 Maaliskuu, 2017, 21:11:51 »
Huonon tsägän putkella sain tänään peleissä jonkun toisen m4 tapin oman m4 moottorin ja koneiston väliin mystisellä tuurilla ja se jotenkin tiputti lähtönopeuksia 0.6 jouleen. Aseen sain onneksi reimalle korjaukseen ja AKllekkin löysin korjaajan.