PIMS Ry Keskustelufoorumi

Kauppapaikka => Ostetaan => Aiheen aloitti: softaaja44 - 11 Maaliskuu, 2016, 01:46:34

Otsikko: Ostetaan: weesatch liivit, multicam tappelupuku, Sansei ritilämaski.
Kirjoitti: softaaja44 - 11 Maaliskuu, 2016, 01:46:34
Elikkäs tämmöiset tavarat hakusessa;

-weesatch-tyylinen liivi, kiinakopiot käyvät oikein hyvin, värinä CB tai MC

-Multicam asukokonaisuus ,housut ja tappelupaita, uudet saa 29e joten tämän alle( koko M )

-Sansei ritilämaski, Ei kiinakopioita, punottua teräsverkkoa, pelkkä yläosa käy mainiosti

Ostaja Tampereella , Yv viestit =) kiitos.