Kirjoittaja Aihe: Ilmaista Vaatetta aloittelijoille!!!  (Luettu 271 kertaa)

Roopeos

• Käyttäjä
  • "Taas se pääsee flexaan sen Glockilla"
Ilmaista Vaatetta aloittelijoille!!!
« : 23 Heinäkuu, 2018, 17:04:24 »
ILMAISTA VAATETTA

Eli heiluinpa tässä päivänä eräänä Roskalava Tampere-nimisessä ryhmässä,ja kyselin oisko porukalla softitavaraa jouten annettavaksi. Olihan siellä. Tilanne on vain se että nää puvut ei osu mun tarpeeseen.

Kyseisen FB-ryhmän säännöt kieltävät myymisen,joten annetaan ne ilmaiseksi. Olen näitä kuitenkin hakenut jostain Herran selän takaa kuumassa bussissa istuen ja muutaman matkan maksanut,eli jos haluat vaikka kiitokseksi suklaalevyn Fazerin sinistä tuoda tai tarjota ES:n tai suklaapatukan remun autolla,niin ois kiva. Vähintään olisi toivottavaa että edes laittaisit mun Airsoft-Ig:n seurantaan. Löytyy nimellä 6mm_caliber 😊 kyl nää ilman mitäänkin irtoo

Minulta löytyy:
-Bundeswehrin Flectarn-housut, meikäläiselle (183Cm) just passelit
-Bundeswehrin Flectarn takit,saksan ohjeistuksen mukaan 160cm-170cm pitkälle,menee varmaan hyvin ihan 150cm asti,näitä on kaksi

Kaikki suht hyväs kunnos

Ja seuraavana toivomus: Nämä on tarkoitettu aloittelijoille. Tarkoitus on tukea harrastustoimintaa ja vähentää verkkareissa pelaavia tyyppejä kentältä. Jos sinulla on isot ase-ja gearipinot kotona,olet harrastanut monta vuotta jne. Älä tule ruinaan näitä. Näitä ei annetta sulle. Laita Yv tai kommentoi tähän jos haluat näistä jotain.

T:Roope Suominen, nähdään kentällä😃
Ps: Seuratkaa tätä ketjua,näitä on tulossa lisää;)

« Viimeksi muokattu: 24 Heinäkuu, 2018, 10:54:13 kirjoittanut Roopeos »
Tokyo Marui G17 GBB(Toimii)
LCT As Val (Toimii)
G&G Cm16 (Siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
 2/3,aika hyvin hei

Roopeos

• Käyttäjä
  • "Taas se pääsee flexaan sen Glockilla"
Vs: Ilmaista Vaatetta aloittelijoille!!!
« Vastaus #1 : 23 Heinäkuu, 2018, 18:03:24 »
 :)Tottakai voit myös pyytää,jos sinulla on kohde jolle vaatetta antaa. Viestiä voi laittaa myös instagramissa tai tulla peleissä nykimään hihasta. Yhdet mennyt jo
« Viimeksi muokattu: 24 Heinäkuu, 2018, 10:43:46 kirjoittanut Roopeos »
Tokyo Marui G17 GBB(Toimii)
LCT As Val (Toimii)
G&G Cm16 (Siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
 2/3,aika hyvin hei