Kirjoittaja Aihe: Onko DBoys hyvä brändi?  (Luettu 882 kertaa)

popt

• Käyttäjä
Onko DBoys hyvä brändi?
« : 11 Helmikuu, 2018, 20:36:48 »
moikka aloitin juuri airsoftin ja haluaisin kysyä onko DBoys hyvä brändi aloittelijalle? haluaisin aseen joka kestää kauan ja ei menisi rikki käytössä. :)

joksu

• Käyttäjä
  • Assghanistan, I see...
Vs: Onko DBoys hyvä brändi?
« Vastaus #1 : 11 Helmikuu, 2018, 20:53:22 »
Riippuu aseesta. DBoys on ihan hyvä brändi aloittelijalle. Hinta-laatu suhde ihan hyvä, ei halvin tai huonoin, muttei paras tai kallein. Sisäosat ihan OK, mutta itse vaihtaisin heti ainakin hoppikumin ja laakeroidun jousenohjaimen, jos ei sellaista vielä ole. Ja sisälle perusjutut tiivistys, AoE, shimmitys, voitelu... Näitä osaa tehdä esim. joku virityspalvelut- ketjusta. Tarvitsevat usein myös tehonalennuksen jonka voi suorittaa joku samaisesta ketjusta. Onko jotain tiettyä mallia haussa? AK? M4? G36? MP5? Tosin jos budjetti ei ole niin tiukka niin on niitä kestävempiäkin.
Adidas or Nike? LCT or E&L?

popt

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 11 Helmikuu, 2018, 21:39:22 »
minulla olisi mielessä ostaa DBoysin scar-l :D
ja kiitos neuvoista!

joksu

• Käyttäjä
  • Assghanistan, I see...
« Vastaus #3 : 11 Helmikuu, 2018, 21:47:20 »
Tuo Scar on yksi DPoikien tunnetuimmista ja yleisistä aseista niiden KAC PDW:n rinnalla. Kyseisestä aseesta olen kuullut hyvää, eli näillä tiedoilla voin suositella. Tämähän ottaa (kuten varmaan oletkin lukenut) perus 5.56 M4- lippaita, jotka ovat yleisiä. Niissä on myös kiskoa eli helppo customoida itselle mieluisaksi. Ja nuohan melkein kaikkialta tarvitsevat tehonlaskun (jousen katkaisun). Näistä lisää edellisessä viestissä.

Edit:

http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,157.0.html

Olin reippaalla päällä ja heitin linkin tohon ketjuun :D
« Viimeksi muokattu: 11 Helmikuu, 2018, 21:51:37 kirjoittanut joksu »
Adidas or Nike? LCT or E&L?

popt

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 11 Helmikuu, 2018, 22:01:00 »
Kiitos hyvistä tiedoista ja vinkeistä!  :D