Kirjoittaja Aihe: Kysyttävää olisi aseesta  (Luettu 1317 kertaa)

Thomas

• Käyttäjä
Kysyttävää olisi aseesta
« : 15 Tammikuu, 2018, 18:02:28 »
Niin että mistä kaupasta/nettisivuilta saisi kestävän ja laadukkaan Airsoft aseen ja minä olen katsellut M4 mutta en tiedä oikein mistä minun kannattaisi ostaa tätä asetta niin saisiko apua tai vinkkejä 😊

joksu

• Käyttäjä
  • Assghanistan, I see...
Vs: Kysyttävää olisi aseesta
« Vastaus #1 : 15 Tammikuu, 2018, 20:53:22 »
No sanon nyt alkuun, että melkein jokaisesta airsoft-kaupasta saa hyviä (ja huonoja) M4-variantteja. Merkeistä joku colt- ihminen osaa varmaan kertoa hieman enemmän. G&P:tä on ainakin pääosin kehuttu, G&G on hinta-laatusuhteeltaan todella suosittu, specna armssista on itsellä hyviä kokemuksia, Tokyo Marui on ainakin sisältä erittäin hyvä, CYMAN coltteja ei ole kehuttu paljoa, ovat halpoja mutta menevät kuulemma helposti hajalle. E&L:n uudet ja KRYTAC:in pyssyt aika aatelia, mutta hintavia. Melkein joka valmistajalla on n.1000 M4:sarjalaista. Kaupoista suomesta hyviä ovat esim. Atom Airsoft, MilGear ja Tradesoft. Kannattaa katsoa myös käytettyjä Juoksuhaudasta sekä kuulatorista. Jos budjetti ei ole mahdottoman tiukka ja haluaa rahoillensa vastinetta suosittelen ensin katsomaan nuo käytettyjen aseiden sivustot ja jos uutena haluaa itse ostaisin Specna Armssin pyssykän.
NÄMÄ VAIN OMIA MIELIPITEITÄ.
Saa kritisoida.
Adidas or Nike? LCT or E&L?

Endar

• Talkoovastaava
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Kysyttävää olisi aseesta
« Vastaus #2 : 16 Tammikuu, 2018, 10:44:01 »
Kaikki riippuu oikeastaan siitä että mitä haluat aseeltasi JA budjetistasi.

Jos haluat aseen mikä toimii ja toimii ja toimii, oli keli mikä tahansa niin hommaa Marui. Ovat joo muovirunkoisia, mutta toimivat.

Jos taas haluat kustannustehokkaan aseen mikä ampuu suht lujaa ja kestää kolhuja suht hyvin niin Specna Armssin Core-sarja. Vastaavia kuin Specnan kalliimmat mutta nylon-rungolla.

Jos taas haluat satsata enemmän niin G&P:n koltit on oma suosikki, kestää iskua ja viimeistely on korkeatasoinen.

Ja sitten jos mennään ihan sinne skaalan yläpäähän normi-aeg:stä puhuttaessa niin Maruin Next-gen pyssykät ja Krytacin bösät edustavat sitä.

Jaaaa sitten tietysti vielä Systeman PTW:t ym vielä näiden yläpuolella.

Kerro millaisella budjetilla ollaan liikenteessä ja että mitä haet aseeltasi. Yksi suositeltava vaihtoehto on tosiaan käytetty ja vaikka valmiiksi viritetty joltain tunnetulta rakentajalta. Esim. Sauli aka. Gummigana rakentelee aika kivoja koltteja tasaisin väliajoin ja hinnat on hyvinkin järkeviä.
-The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. - Soichiro Honda