Kirjoittaja Aihe: Hallitus huomioi Nancyn harrastusta tukevasta toiminnasta.  (Luettu 4670 kertaa)

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
Hallitus huomioi Nancyn harrastusta tukevasta toiminnasta.
« : 02 Maaliskuu, 2016, 09:36:27 »
Hallitus päätti kokuksessaan ylimääräisestä huomionosoituksesta.

Hallitus päätti yksimielisesti muistaa Nancyä (forumilla nick Tholia) esimerkillisestä sekä pitkäjänteisestä Airsoft-harrastusta tukevasta toiminnasta.
Nancy on noin vuoden ajan käynyt kuvaamassa Pirkanmaasoft ry:n pelejä monipuolisesti. Hän on toiminnassaan ottanut huomioon tasapuolisesti kaikki peleissä käyvät palaajat harrastustasosta riippumatta. Nancyn kuviin on tallentuneet niin taktiset geardot, ninjailevat juniorit kuin innostuneet ensikertalaisetkin, unohtamatta hauskoja sattumuksia ja offaritoimintaa.

Kuvauskertoja Nancyllä on kertynyt vajaan vuoden aikana parisenkymmentä, kuvia on gallerioissa pitkälti toista tuhatta. Kauniiden kuvien lisäksi Nancy on positiivinen ja valoisa persoona joka tuo peleihimme hyvää mieltä.

Kiitoksena harrastuksen pitkäjänteisestä tukemisesta Pirkanmaasoft ry haluaa huomioida Nancyä vuoden ilmaisella jäsenyydellä.

Kiitos Nancy.

Tholia

• Käyttäjä
Vs: Hallitus huomioi Nancyn harrastusta tukevasta toiminnasta.
« Vastaus #1 : 02 Maaliskuu, 2016, 17:23:51 »
:'(  ;D <3

Voi eiiij! Pelkkä kirjekuori kera merkin ja kortin oli jo niin ihana ja sitten nyt vielä tämä!
Minä tässä kiittää haluan,te ootte ollu kaikki avain hurmaavan mahtavia tyyppejä -
ootte ottanu tämmösen tättähäärän hermoileen sinne keskelle pelikenttää.
Oon saanu paljon harjoitusta ja kehitystä kuvaamiseen jonka tosiaan aloitin ihan vain koska riemastuin teidän
harrastuksestanne niin kovin! Ensimmäistä kertaa on jotain kuvaamisen arvoista!
Ja myös oon saanu paljon rohkeutta sekä kuvaamiseen kentällä,että se on siirtynyt myös muualle tekemisiini ku oon ollu
tämmönen stressaava itsestään nolostuva arkajalka haha - kiva huomata miten se rohkeus kasaantuu pikkuhiljaa kun on noin kannustavia ihmisiä ympärillä!

Ja on ollut hirmu ilo tutustua teihin kaikkiin,ootte ottanu mukaan kaikkeen vaikka ei oo mistään mitään tietänytkään,mutta
on halunnut osallistua :D On hienoa nähdä miten mahtavasti kaikki viettää aikaa yhdessä ja tekee rakentavaa työtä harrastuksen
tueksi ikään,kokoon ja kokemusmäärään katsomatta.

Iso kiitos tästä kaikille - ootte mahtavia! <3
- Onward Minions! -

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
Vs: Hallitus huomioi Nancyn harrastusta tukevasta toiminnasta.
« Vastaus #2 : 05 Maaliskuu, 2016, 12:26:24 »
Nancy,
olet ilopilleri kaikkien kuvittelemiesi "kauhujen" keskelläkin ja ne kuvat ... ovat oikeasti hienoja.
Toivottavasti saamme nauttia niistä jatkossakin.
FB:ssä näkyneet Hetan ottamat Decon-retrot olivat muuten sitä myös.
isto