Kirjoittaja Aihe: Even kuvat  (Luettu 6348 kertaa)

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Even kuvat
« : 18 Lokakuu, 2015, 22:30:30 »
Moikka!
Oon nyt pari kertaa käynyt Nokian alueella peleissä ottamassa kuvia. Viime kuvat Edwin laittoikin tänne, mutta nyt sitten itse päädyin rekisteröitymään foorumille niin on vähän helpompaa... :)
Jos ei halua että oma naama tuolla kansioissa näkyy, niin jotenkin mulle siitä sanoo että voin poistaa. Kuvia saa käyttää, mutta olis kiva jos kuvaaja mainittaisiin:
©Eveliina Katajisto tai sitten jos esim. instagramiin laittaa niin voi halutessaan merkitä mun instagram tilin @_pilvileijailija_ tai valokuvaus tilini @nightclouds_ , en silti syö ketään jos maininta unohtunut :)

Tänään otettuja kuvia löytää täältä : https://www.dropbox.com/sh/wjelaet96cc9k31/AACy5-O1AbNQK-cAsiwqA3sMa?dl=0
Yhtä paljoo en kuvia kerennyt ottamaan kuin viimeksi (Pelaaminen houkutti liikaa, vaikkakin ekat pelit koskaan olivatkin:D)
« Viimeksi muokattu: 31 Heinäkuu, 2016, 16:40:39 kirjoittanut Eve »

Nran

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 794
  • Ei se satu.
Vs: Even kuvat
« Vastaus #1 : 18 Lokakuu, 2015, 23:23:18 »
Nättejä kuvia ja hienoa että lähdit pelaamaan, katsoin vierestä pari aika rohkeaa muuvia. ;)
Ensikerraksi komennat Pastoa pitämään itse verkkareita ja otat siltä maastopuvun päälle, helpottaa maastoutumisessa.

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Vs: Even kuvat
« Vastaus #2 : 19 Lokakuu, 2015, 09:46:13 »
Kiitos! Ja jepjep täytyy komentaa :D

Laurunen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
Vs: Even kuvat
« Vastaus #3 : 19 Lokakuu, 2015, 15:03:42 »
Hyviä kuvia, katson mielelläni myöhemminkin kuviasi.

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Vs: Even kuvat
« Vastaus #4 : 19 Lokakuu, 2015, 16:36:35 »
Kiitän :3 Kyllä niitä jatkossakin tuun räpsiin! Susta en ihan kauheesti oo muistaakseni saanut, mutta uskoisin että niitäkin vielä saan otettua. :)

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Kuvia tappimaasta
« Vastaus #5 : 22 Marraskuu, 2015, 16:54:43 »
Morjes!
Tässä vähän tämän päivän kuvia: https://www.dropbox.com/sh/ehckbi6515nnxre/AABWZjO1reudacdJPa5TrmQVa?dl=0
Pahoittelen että kuvat on vähän pimeitä ja rakeisia, kun tuo objektiivi ei hämärässä ole niin tarkka...
Ilmoittakaa jotenkin jos jonkun kuvan tuolta haluatte pois ja kuvia saa tietenkin jakaa somessa tms. ja olis kiva jos kuvaaja mainitaan!:) (Instagramissa _pilvileijailija_ tai sitten ihan vaan ©Eveliina Katajisto)


Laurunen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
Vs: Even kuvat
« Vastaus #6 : 23 Marraskuu, 2015, 08:18:32 »
Paljon hyviä kuvia!:)

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Vs: Even kuvat
« Vastaus #7 : 25 Marraskuu, 2015, 18:21:32 »
Kiitos, kiva kuulla!:)

Eve

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
Vs: Even kuvat
« Vastaus #8 : 31 Heinäkuu, 2016, 16:53:05 »
Helou! Tässä linkissä tänään ottamiani kuvia Lempäälän peleistä: https://www.dropbox.com/sh/1lvn4vp71q7z4bq/AACqMF4G5pZeeOw0NchAtOwya?dl=0
Jos ei halua, että oma pärstä näkyy tässä albumissa, niin pistelee mulle viestiä jossain!
Tosiaan kuvia saa vapaasti käyttää, ja mun nimen tai instagramin mainitseminen ois jees :)
Instassa seikkailen nimellä @_pilvileijailija_ tai sitten enemmän valokuvaus hommeleihin suuntautuneella tilillä @nightclouds_

Laurunen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
Vs: Even kuvat
« Vastaus #9 : 02 Elokuu, 2016, 10:43:11 »
Hyviä kuvia :)

DJRaveron

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
Vs: Even kuvat
« Vastaus #10 : 26 Maaliskuu, 2017, 13:00:54 »
 hyviä kuvia ja mikä parasta monenlaisia! lisää vaan tulemaan. löytyhän sielt' pari kuvaa meikäläisestäkin...
 ;D