Kirjoittaja Aihe: Uusiovanha pelaaja.  (Luettu 9544 kertaa)

Mohlokki

• Käyttäjä
Uusiovanha pelaaja.
« : 15 Syyskuu, 2013, 16:17:09 »
Terve. Olen uusi-vanha pelaaja Tampereen seudulta. Pelailin airsoftia 2000-luvun alussa paljon ja ajatellut, että voisi aloittaa uudestaan. Tänäpäivänä en tiedä miten, missä ja ketkä sitä harrastaa. En myöskään omista omia aseita/vehkeitä (vielä). Tarkoitus olisi, että jos pääsisi koe-pelaamaan jossain jonkun seuran kanssa ja kattoo oliko tämä vain nostalgian aiheuttama polte vai onko vielä oikeasti kiinnostusta alottaa uudestaan.

Ikää on nyt 24v.
« Viimeksi muokattu: 24 Helmikuu, 2019, 18:07:31 kirjoittanut Mohlokki »

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
Vs: Uusiovanha pelaaja.
« Vastaus #1 : 30 Syyskuu, 2013, 15:44:25 »
Luulen että pikkusummaa vastaan joku lainaa sulle minimisetin eli suojalasit ja aseen? Sitten vaan viikonloppupeleihin pelaamaan, eka pelikerta on ilmainen. Tossa on kyllä se vaara, että sen jälkeen saatat joutua laittamaan pennoset riviin ja vermeitä tilaamaan.

Mohlokki

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 03 Lokakuu, 2013, 12:25:29 »
Suojalasit ja maskit pitäis vielä vanhat löytyä. Mutta kuka mahtaa uskaltaa vuokrata asetta? Keltä kannattaa kysyä ?

cawener

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 03 Lokakuu, 2013, 12:30:11 »
http://kuulakojootti.net/vuokraamo
Ko pulju vuokraa varusteita pirkanmaalla toimivasti, remulla oli joskus aikoinaan vuokra-aseita myös tämän hetken toiminnasta ei tosin ole tietoa. Myös yksittäiset pelaajat toki niitä voi vuokrata jos useampi mutka nurkista löytyy

Mohlokki

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 04 Lokakuu, 2013, 17:37:02 »
Noh. Yritetäänpä kysyä tässä. Jos tulisin 13.10 Nokialle, onko kukaan halukas vuokraamaan asetta mulle ?