PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Tirehtööri - 26 Toukokuu, 2013, 12:45:55

Otsikko: Kadonnut m1911 lipas ja mechanix hanska
Kirjoitti: Tirehtööri - 26 Toukokuu, 2013, 12:45:55
25.5 yöpeleissä/talkoissa katosi we m1911 musta kaasu lipas ja vasemman käden ruskea mechanix hanska. Jos löysit niin pistäppä yv:tä
Otsikko: Vs: Kadonnut m1911 lipas ja mechanix hanska
Kirjoitti: Haapanen - 02 Kesäkuu, 2013, 23:12:09
Löytynyt ja toimitettu remulle.