PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Jeren - 21 Huhtikuu, 2013, 19:38:44

Otsikko: Kadonnut: 2 kpl M4 Ranger- lippaanvetimiä.
Kirjoitti: Jeren - 21 Huhtikuu, 2013, 19:38:44
Tänään (21.4) Deconilla hävisi johonkin päin kenttää/offaria 2 kpl mustia M4:sen lippaisiin sopivia Ranger-mallisia lippaanvetimiä.
Jos joku sattuu löytämään, niin olisin kiitollinen.
Otsikko: Vs: Kadonnut: 2 kpl M4 Ranger- lippaanvetimiä.
Kirjoitti: Blackscorpy - 28 Huhtikuu, 2013, 12:10:46
Löytynyt eilen 27.4. yksi kpl Magpul Ranger Plate, ei merkintöjä. Koko täsmää M16-lippaan kanssa. Poimittu talteen.

Raunioiden luona taisi olla, en mene takuuseen kun oli muuta tekemistä sillä hetkellä.