PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: karppa - 19 Elokuu, 2012, 19:44:44

Otsikko: Kadonnut: arvomerkki
Kirjoitti: karppa - 19 Elokuu, 2012, 19:44:44
Elikkä kadonnut arvomerkki. Se tippu deconille 19.8. Huomasin vasta kotona sen. Siitä on tippunu se toinen natsa. Jos löydät laitathan viestiä sähköpostiini : kareltapaila@windowslive.com, KIITOS.