PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: juppis - 05 Elokuu, 2012, 19:27:27

Otsikko: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: juppis - 05 Elokuu, 2012, 19:27:27
olin remun autolla minun piti ostaa kaasua ja minulle tuli nopea äkkinäin meno tulin 1min päästä takaisin raha oli kadonnut:(
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: uka - 05 Elokuu, 2012, 19:59:47
Olisko ajankohtaa ja tarkkaa rahan viimeistä sijaintia? Helpottais kartottaan rahan mahdollista kohtaloa.
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: tomppa - 05 Elokuu, 2012, 21:52:32
Kysymys offtopicina:

Miksi jätit rahan vartioimatta?
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: Dumle - 05 Elokuu, 2012, 21:54:28
Sekä kysymys kuuluu: oliko paperiraha ja jätit johonkin lojumaan? Se on tuuuuuuulen viemäääääää...

Siis ihan asiaan; kerrohan vähän paremmin nyt sitten tilanteesta yksityiskohtineen, niin voidaan ehkäpä vähän auttaakin.
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: uhku - 05 Elokuu, 2012, 21:58:34
Ja lisää kysymyksiä: Miten toimit välittömästi tilanteen jälkeen, kun huomasit rahan kandonneen?
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: juppis - 08 Elokuu, 2012, 21:51:39
tapahtuma aika oli 5.8.2012 klo:13 ja rahaa ei voinut viedä tuuli koska raha oli kassin alla piilossa eli jonkun oli pakko nähdä se ja käydä olla ottamassa ja kassi oli remun auton edessä.
Otsikko: Vs: kadonnut/varastettu:20e
Kirjoitti: juppis - 08 Elokuu, 2012, 21:52:12
ja sen jälkeen etsin rahaa ympäri autoa.