PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: SP - 11 Kesäkuu, 2012, 21:11:54
-
Kadonnut 10.6. Lipas on luultavammin tippunut talon etuosaan tai sen sivustalle.
Jos satut lippaan löytämään niin lähettele YV:tä ja katsotaan sitten mitä tehdään.
-
Itseltä hävinnyt samanlainen lipas joskus aikoja sitten, rosterin värisillä madbullin venttiileillä varustettuna.
Jos löytyy edes etäisesti käyttökuntoisena niin saa palauttaa.