PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: DanielJaakkola - 16 Lokakuu, 2019, 13:23:04
-
onko talvella pelejä
-
Kyllä on. Pääsääntöisesti Lempäälässä joka sunnuntai johtuen siitä että Nokian pelialue on talvella melko vaarallinen(jäiset kalliot, korkeita tiputuksia jne.). Ajankohtaiset tiedot löytyvät Pelikalenterista ja sitä kannattaakin seurata ja varmistaa ennen peleihin lähtöä että ei ole tullut muutoksia peleihin.
-
Eli siis talvella on jättömaala pelejä
-
Kyllä on.
-
Pirkanmaasoft ry järjestää pelejä Sunnuntaisin (ja joskus muulloinkin) koko vuoden läpi, riippumatta vuodenajasta tai säästä. Ainoat poikkeukset voivat olla Sunnuntait jotka sattuvat isoimmille erikoisjuhlapäiville, esim. Jouluaatto, tämä tieto näkyy pelikalenterissa.
Muuten pelikalenterin osoittamalta pelikentältä löytää aina pelit ja hurjimmillakin säillä kymmeniä pelaajia.
-
Päivitetäänkö pelikalenteri josainkohtaa koska näkyy että lokakuun jälkeen ei ole mitään
-
Pelikalenteriin ilmestyy marraskuu huomiseen mennessä, tulevat talven säät vaikuttavat pelipaikkoihin, ja tästä syystä päivitetään kuukausi kerrallaan.