PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: DanielJaakkola - 06 Syyskuu, 2019, 23:44:18

Otsikko: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: DanielJaakkola - 06 Syyskuu, 2019, 23:44:18
Q
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: kimpo - 09 Syyskuu, 2019, 12:14:17
Tällainen USP -vemppulipas oli eilen offialueen portin kaiteella. Toivottavasti joku otti talteen.
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: Kataja-aho - 09 Syyskuu, 2019, 12:18:38
Löytyy sihteeriltä.
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: DanielJaakkola - 09 Syyskuu, 2019, 19:35:47
Oliko lippas tehty muovista
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: kimpo - 09 Syyskuu, 2019, 21:04:52
Juu. Jotain irtonaista oli sisällä kun helisteli.
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: DanielJaakkola - 09 Syyskuu, 2019, 21:15:21
Ei ole mitään irtonaista vaan tuli sileen
Otsikko: Vs: Kadonnut tokyo marui usp vemppu lipas
Kirjoitti: Matiaps - 11 Syyskuu, 2019, 22:20:49
Meikäläiselle viestiä täällä/ sähköpostia/ whatsappia numeroon 0403562226 niin saadaan lipas omistajalleen