PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: DanielJaakkola - 06 Syyskuu, 2019, 23:44:18
-
Q
-
Tällainen USP -vemppulipas oli eilen offialueen portin kaiteella. Toivottavasti joku otti talteen.
-
Löytyy sihteeriltä.
-
Oliko lippas tehty muovista
-
Juu. Jotain irtonaista oli sisällä kun helisteli.
-
Ei ole mitään irtonaista vaan tuli sileen
-
Meikäläiselle viestiä täällä/ sähköpostia/ whatsappia numeroon 0403562226 niin saadaan lipas omistajalleen