PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Kenia - 02 Joulukuu, 2018, 16:18:02
-
oh noes. jätinköhän jonnekin päin jättömaata lyhyen, maruin m4-lippaan? magpul kiinni. Jos löytyy ni ois eri nastaa.
-
Viime sunnuuntain pelissä mielestäni tämännäköinen lipas löytyi - oli vissiin sen oloinen että jonkin aikaa oli lumessa ollut. Pelinvetäjä taisi ottaa talteen...
-
Juuh. Meikäläinen löysi tän oloisen lippaan,annoin pelinvetäjälle. Laittele Peetulle viestiä.