PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: terok74 - 12 Marraskuu, 2018, 10:32:42

Otsikko: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla
Kirjoitti: terok74 - 12 Marraskuu, 2018, 10:32:42
Pojallani oli lähtiessä kolme lipasta ja takaisin tuli vain 2.  ;)

Onnilla ei ole oikein käsitystä missä vaiheessa lipas olisi voinut kadota.

Terveisin,
-Tero

Otsikko: Vs: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla
Kirjoitti: Nran - 12 Marraskuu, 2018, 13:39:46
Metsään jäi myös ainakin AK ja M4 lipas, pidetään silmiä auki peleissä.
Otsikko: Vs: Kadonnut Scorpion EVO lipas isänpäivän peleissa Nokialla
Kirjoitti: Semitin - 12 Marraskuu, 2018, 14:41:59
Metsässä on myös meikäläisen kumipuukko :)