PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Semitin - 30 Syyskuu, 2018, 19:29:47
-
Olisikohan Megamätössä? jättänyt joku P-magin offarin portin päälle,ilmeisesti kentältä löytynyt. Keräilin pois kun ketään ei enää näkynyt. Nyt on unohtunut vain viedä Remulle ja laittaa tänne.
Tuntomerkkejä (Esim. Väri, onko kaiveruksia, teippejä, paljonko vetää kuulia) vastaan palautetaan, jos uskot olevan sinun lipas, laittele YV. Kulkeutuu Remulle kun vain ehdin peleille
-
Jhau!
Onko kyseessä perinteinen AEG lipas, vai PTW sarjan limppu?
-
Ja PTW:n lippaanhan erottaa normaalista AEG:n lippaasta siis esim. kokonaan erillaisista syöttöhuulista.
-
Kyllä tämä perinteinen on.
-
Viety Reimalle