PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Semitin - 30 Syyskuu, 2018, 19:29:47

Otsikko: Löydetty P-Magi aikoja sitten,ehkä Megamätössä
Kirjoitti: Semitin - 30 Syyskuu, 2018, 19:29:47
Olisikohan Megamätössä? jättänyt joku P-magin offarin portin päälle,ilmeisesti kentältä löytynyt. Keräilin pois kun ketään ei enää näkynyt. Nyt on unohtunut vain viedä Remulle ja laittaa tänne.

Tuntomerkkejä (Esim. Väri, onko kaiveruksia, teippejä, paljonko vetää kuulia) vastaan palautetaan, jos uskot olevan sinun lipas, laittele YV. Kulkeutuu Remulle kun vain ehdin peleille

Otsikko: Vs: Löydetty P-Magi aikoja sitten,ehkä Megamätössä
Kirjoitti: Nakkis - 01 Lokakuu, 2018, 19:40:19
Jhau!

Onko kyseessä perinteinen AEG lipas, vai PTW sarjan limppu?
Otsikko: Vs: Löydetty P-Magi aikoja sitten,ehkä Megamätössä
Kirjoitti: Nran - 01 Lokakuu, 2018, 20:48:43
Ja PTW:n lippaanhan erottaa normaalista AEG:n lippaasta siis esim. kokonaan erillaisista syöttöhuulista.
Otsikko: Vs: Löydetty P-Magi aikoja sitten,ehkä Megamätössä
Kirjoitti: Semitin - 01 Lokakuu, 2018, 21:11:10
Kyllä tämä perinteinen on.
Otsikko: Vs: Löydetty P-Magi aikoja sitten,ehkä Megamätössä
Kirjoitti: Semitin - 13 Marraskuu, 2018, 14:27:44
Viety Reimalle