PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Elmeri - 28 Syyskuu, 2018, 23:53:45
-
Mietin vaan pitääkö hommata erikseen airsoft aselaukku vai voiko käyttää normi ase laukkua
-
Voi ehdottomasti käyttää 👌
Useat käyttävät oikeaa aselaukkua kuljettaessaan softiasetta. Lisäksi aidot aselaukut ovat usein laadukkaampia kuin vain Airsoftia varten olevat