PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: GummiGana - 23 Toukokuu, 2018, 18:30:12
-
Pukkaa mahdollisuutta viikkopeleihin torstaina 31.5.
Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan n. klo17 ja pelataan noin klo 19:30 asti. Tämänkin jälkeen saa luonnollisesti pelata, kunhan paikalla on joku Pirkanmaasoft ry:n täysi-ikäinen jäsen joka ottaa pelien vetovastuun.
Vastaa tähän ketjuun jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon 30.5. mennessä yli neljätoista.
Pelaajia 15+
HUOM! Kylillä on puhuttu että paljon toivottu pelimuoto "hullu savolainen tiedemies" tekisi paluun. Mäne ja tiijjä.
(https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/img39384-previewImage.jpg)
-
Tulossa, tietysti!
-
+2
-
+1
-
+1
-
+1
-
+1
-
+1
-
ois +2 tulossa.
-
+1
-
Saatiin mukavat pikkupelit aikaan. Kiitokset osallistuneille! Lisää on luvassa.