PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: NKNR - 28 Huhtikuu, 2018, 18:35:19
-
Moro,
tarvitsisin huomiselle akkua, onko kellään vuokrata?
Deans-liitin. Mielellään 7,4 lipo
yht.otot yv tai s-posti nicanor.lehtonen@gmail.com
-
YV