PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: NKNR - 28 Huhtikuu, 2018, 18:35:19

Otsikko: Akkua vuokralle
Kirjoitti: NKNR - 28 Huhtikuu, 2018, 18:35:19
Moro,
tarvitsisin huomiselle akkua, onko kellään vuokrata?
Deans-liitin. Mielellään 7,4 lipo

yht.otot yv tai s-posti nicanor.lehtonen@gmail.com
Otsikko: Vs: Akkua vuokralle
Kirjoitti: joksu - 28 Huhtikuu, 2018, 23:06:49
YV