PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Lintsu64 - 27 Tammikuu, 2018, 16:52:06

Otsikko: M14 Maruin akkuliitin..Help
Kirjoitti: Lintsu64 - 27 Tammikuu, 2018, 16:52:06
Remu..paas tullen huomenna liittimen kanssa peleihin ! Saa muutkin auttaa, mä maxan kyllä ! T: J. Lintonen
Otsikko: Vs: M14 Maruin akkuliitin..Help
Kirjoitti: joksu - 27 Tammikuu, 2018, 18:15:26
Voin laittaa Remulle tekstaria että ottaa liittimiä mukaan niin tavoittaa. Kun eihän se jaksaehdi foorumia lukea :D

E: Kysyin, tulee ja ottaa.

E2: Roope DEAL WITH IT :D
Otsikko: Vs: M14 Maruin akkuliitin..Help
Kirjoitti: Semitin - 27 Tammikuu, 2018, 20:13:49
Joona,mä laitoin viestiä remulle jo 17.02,oot turha äijä😜