PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Lintsu64 - 27 Tammikuu, 2018, 16:52:06
-
Remu..paas tullen huomenna liittimen kanssa peleihin ! Saa muutkin auttaa, mä maxan kyllä ! T: J. Lintonen
-
Voin laittaa Remulle tekstaria että ottaa liittimiä mukaan niin tavoittaa. Kun eihän se
jaksaehdi foorumia lukea :D
E: Kysyin, tulee ja ottaa.
E2: Roope DEAL WITH IT :D
-
Joona,mä laitoin viestiä remulle jo 17.02,oot turha äijä😜