PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: K-9 - 09 Tammikuu, 2018, 23:51:36

Otsikko: Talteenotettu krono
Kirjoitti: K-9 - 09 Tammikuu, 2018, 23:51:36
Viimeisenä lähtijänä 7.1 poimin kronon talteen ja tuon sen mukanani tän viikon sunnuntaina 14.1 Jättömaalle. Ihan vaan jos yhdistys kaipailee..
Otsikko: Vs: Talteenotettu krono
Kirjoitti: Nosferatu - 10 Tammikuu, 2018, 07:25:06
Toimikuntalaisten kanssa olikin ihmettelyä, että mihin krono oli kadonnut. Hyvä että on tallessa.