PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: K-9 - 09 Tammikuu, 2018, 23:51:36
-
Viimeisenä lähtijänä 7.1 poimin kronon talteen ja tuon sen mukanani tän viikon sunnuntaina 14.1 Jättömaalle. Ihan vaan jos yhdistys kaipailee..
-
Toimikuntalaisten kanssa olikin ihmettelyä, että mihin krono oli kadonnut. Hyvä että on tallessa.