PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Thomas - 17 Joulukuu, 2017, 12:45:19

Otsikko: Moi olisi kysyttävää
Kirjoitti: Thomas - 17 Joulukuu, 2017, 12:45:19
Moi olen thomas tuominen ja olen kiinnostunut airsoftista ja olisi kysyttävää aiheesta että pitääkö olla omat varusteet kun tulee peliin vai saako varusteita peli paikalta ?
Otsikko: Vs: Moi olisi kysyttävää
Kirjoitti: Nosferatu - 17 Joulukuu, 2017, 18:03:32
Moro! Lähtökohtaisesti omat varusteet ovat tarpeen, mutta yhdistys voi vuokrata lajia kokeileville ensikertalaisille varusteet. Voit lukea vuokravarusteista lisää täältä: http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html
Otsikko: Vs: Moi olisi kysyttävää
Kirjoitti: Nran - 18 Joulukuu, 2017, 11:56:07
Ja ihan ensimmäiseksi, ennen mitään muuta, muista lukea pelisäännöt.
Löytyvät foorumilta tai vaikka suoraan tästä: http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/board,17.0.html (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/board,17.0.html)