PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Thomas - 17 Joulukuu, 2017, 12:45:19
-
Moi olen thomas tuominen ja olen kiinnostunut airsoftista ja olisi kysyttävää aiheesta että pitääkö olla omat varusteet kun tulee peliin vai saako varusteita peli paikalta ?
-
Moro! Lähtökohtaisesti omat varusteet ovat tarpeen, mutta yhdistys voi vuokrata lajia kokeileville ensikertalaisille varusteet. Voit lukea vuokravarusteista lisää täältä: http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html
-
Ja ihan ensimmäiseksi, ennen mitään muuta, muista lukea pelisäännöt.
Löytyvät foorumilta tai vaikka suoraan tästä: http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/board,17.0.html (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/board,17.0.html)