PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: :-) - 03 Lokakuu, 2017, 19:00:17

Otsikko: Tehorajat
Kirjoitti: :-) - 03 Lokakuu, 2017, 19:00:17
Mitkä ovat rajat kaasupistooleilla Nokiassa ja Lempäälässä.
Otsikko: Vs: Tehorajat
Kirjoitti: Nosferatu - 03 Lokakuu, 2017, 19:08:29
Samat kuin sarjatuliaseilla, eli 1,2 joulea Lempäälässä ja 1,6 joulea Nokialla.
Otsikko: Vs: Tehorajat
Kirjoitti: :-) - 03 Lokakuu, 2017, 19:54:49
Selvä