PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: :-) - 03 Lokakuu, 2017, 19:00:17
-
Mitkä ovat rajat kaasupistooleilla Nokiassa ja Lempäälässä.
-
Samat kuin sarjatuliaseilla, eli 1,2 joulea Lempäälässä ja 1,6 joulea Nokialla.
-
Selvä