PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: :-) - 28 Elokuu, 2017, 14:14:15

Otsikko: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: :-) - 28 Elokuu, 2017, 14:14:15
Hei haluaisin aloittaa lajin olen 14v ja ajattelin tulla kokeilemaan tuossa 1.9.-3.9.2017 onko se mahdollista varusteet vuokraisin.
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: isto - 28 Elokuu, 2017, 17:20:15
Terve,


luonnollisesti se on mahdollista. mukaan vain.
Mistä olet ajatellut vuokrata välineet, meillä (pims) ei ole vuokraustoimintaa.
Yhdistyksellä on pari laina-asetta, mutta näin lähellä peliä ne ovat ehkä jo varatut.
Eräs toinen aloittaja puhui kuulakojootista (http://www.kuulakojootti.net/) , hinnatkaan eivät olleet mielestäni ihan törkeät kun mukana tulee kohtuullinen määrä kuulia, silmäsuojain, laukku ja hihanauhat.
Olivat myös väittäneet aseidensa olevan jättömaan tehorajoissa.
Atomkaan (www.atom-airsoft.fi) ei taida vuokrata vaikka käytettyjä myykin.


isto
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: isto - 28 Elokuu, 2017, 17:21:34
Tässä vielä linkki firman aseisiin.
http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html)
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: Nosferatu - 28 Elokuu, 2017, 18:30:16
Istolla lienee vanhaa tietoa, sillä yhdistyksellä on jo pitkään ollut kaksi vuokra-asetta, kuten linkki kertookin. Jos haluat varata itsellesi vuokra-aseen, ota yhteyttä tarkemmin tähän suuntaan yksityisviestillä.

Aloittelevan pelaajan kannattaa myös lukaista Airsoftia aloittamassa -viestiketju. (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1365.0.html) Sieltä selviää paljon vastauksia käytännön kysymyksiin.
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: :-) - 28 Elokuu, 2017, 18:46:58
Kuulakojootista ajattelin vuokrata mutta onko tuo megamättö kokeneemmille
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: Slinger - 28 Elokuu, 2017, 18:51:07
Megamättö on kaikille - myös aloitteleville - avoin tapahtuma. Megamätössä tulee olemaan normaaleista viikonloppupeleistä poikkeavaa (ekstra)toimintaa, mutta voit hyvin tulla paikalle myös ensikertalaisena.
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: isto - 28 Elokuu, 2017, 21:34:13

Megamättö sopii varmasti kaikille, mukaan vain.
Varsinkin lauantain hernekeitto on loistavaa, itse keitän ...








Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: Multirommi - 30 Elokuu, 2017, 02:35:44
Huomasinkin tämän vasta Atom Airsoft ottaa näillä näkymin muutamat laina-aseet mukaan megamättöön ja lainailee aseita kyllä! :)
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: :-) - 30 Elokuu, 2017, 15:17:45
Ajattelin tulla lauantaina ja sunnuntaina
Otsikko: Vs: Haluaisin aloittaa airsoftin
Kirjoitti: :-) - 30 Elokuu, 2017, 16:39:03
Eikun lauantaina tuli ongelmia joten tulen ainoastaan sunnuntaina