PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: :-) - 28 Elokuu, 2017, 14:14:15
-
Hei haluaisin aloittaa lajin olen 14v ja ajattelin tulla kokeilemaan tuossa 1.9.-3.9.2017 onko se mahdollista varusteet vuokraisin.
-
Terve,
luonnollisesti se on mahdollista. mukaan vain.
Mistä olet ajatellut vuokrata välineet, meillä (pims) ei ole vuokraustoimintaa.
Yhdistyksellä on pari laina-asetta, mutta näin lähellä peliä ne ovat ehkä jo varatut.
Eräs toinen aloittaja puhui kuulakojootista (http://www.kuulakojootti.net/) , hinnatkaan eivät olleet mielestäni ihan törkeät kun mukana tulee kohtuullinen määrä kuulia, silmäsuojain, laukku ja hihanauhat.
Olivat myös väittäneet aseidensa olevan jättömaan tehorajoissa.
Atomkaan (www.atom-airsoft.fi) ei taida vuokrata vaikka käytettyjä myykin.
isto
-
Tässä vielä linkki firman aseisiin.
http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1423.0.html)
-
Istolla lienee vanhaa tietoa, sillä yhdistyksellä on jo pitkään ollut kaksi vuokra-asetta, kuten linkki kertookin. Jos haluat varata itsellesi vuokra-aseen, ota yhteyttä tarkemmin tähän suuntaan yksityisviestillä.
Aloittelevan pelaajan kannattaa myös lukaista Airsoftia aloittamassa -viestiketju. (http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,1365.0.html) Sieltä selviää paljon vastauksia käytännön kysymyksiin.
-
Kuulakojootista ajattelin vuokrata mutta onko tuo megamättö kokeneemmille
-
Megamättö on kaikille - myös aloitteleville - avoin tapahtuma. Megamätössä tulee olemaan normaaleista viikonloppupeleistä poikkeavaa (ekstra)toimintaa, mutta voit hyvin tulla paikalle myös ensikertalaisena.
-
Megamättö sopii varmasti kaikille, mukaan vain.
Varsinkin lauantain hernekeitto on loistavaa, itse keitän ...
-
Huomasinkin tämän vasta Atom Airsoft ottaa näillä näkymin muutamat laina-aseet mukaan megamättöön ja lainailee aseita kyllä! :)
-
Ajattelin tulla lauantaina ja sunnuntaina
-
Eikun lauantaina tuli ongelmia joten tulen ainoastaan sunnuntaina