PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Haasti - 30 Kesäkuu, 2017, 18:48:26
-
Onko täällä kukaan ostanut echigoyasta? Siellä näkyisi olevan maruin tuotteita halvalla. Miten ne ovat saapuneet suomeen ja onko pysäytetty tullissa?
-
En ole kuullut kokemuksia.
Jää varmuudella tulliin, joten valmistaudu maksamaan alv 22% + tulli muutaman prosentin sekä tullauskulut pari kymppiä.