PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Haasti - 30 Kesäkuu, 2017, 18:48:26

Otsikko: Echigoya kokemuksia?
Kirjoitti: Haasti - 30 Kesäkuu, 2017, 18:48:26
Onko täällä kukaan ostanut echigoyasta? Siellä näkyisi olevan maruin tuotteita halvalla. Miten ne ovat saapuneet suomeen ja onko pysäytetty tullissa?
Otsikko: Vs: Echigoya kokemuksia?
Kirjoitti: Nran - 04 Heinäkuu, 2017, 18:52:08
En ole kuullut kokemuksia.
Jää varmuudella tulliin, joten valmistaudu maksamaan alv 22% + tulli muutaman prosentin sekä tullauskulut pari kymppiä.