PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Yleistä airsoftia => Aiheen aloitti: Latte66 - 04 Huhtikuu, 2017, 08:57:24

Otsikko: Asa airsoft-arena
Kirjoitti: Latte66 - 04 Huhtikuu, 2017, 08:57:24
Onkos joku muu lukenut tämmöisestä paikasta. Kun luin nettisivuja mieleen tuli megazonen tyylinen peli, mutta airsoft aseilla ja isommalla alueella. Kuulemma kypärä ja liivit tunnistavat kuulan osuman ja sammuttavat samalla aseen ja käskee takaisin spawnille. Kannattaa lukaista aika mielenkiintoiselta näyttää.
Otsikko: Vs: Asa airsoft-arena
Kirjoitti: isto - 04 Huhtikuu, 2017, 20:53:34
Tuosta kannattaa käydä lukemassa FB:n airsoft-ryhmissä.
Airsoft (Finland) on suljettu ryhmä, mutta sinne päässee hakemalla ja siellä on tosiaan aiheesta paljon keskusteltu.


Otsikko: Vs: Asa airsoft-arena
Kirjoitti: haapala - 19 Huhtikuu, 2017, 20:37:56
Lueskelin tänään, ja aika hyvältä vaikutti  ;D
Otsikko: Vs: Asa airsoft-arena
Kirjoitti: Kinks - 10 Lokakuu, 2017, 22:14:55
Onko kukaan käynyt areenalla?
Otsikko: Vs: Asa airsoft-arena
Kirjoitti: Endar - 11 Lokakuu, 2017, 08:25:43
Nyt sunnuntaina ollaan menossa. Voin raportoida tänne sitten kokemuksia.