PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Pappasoftaaja - 06 Joulukuu, 2016, 21:31:35

Otsikko: Kadonnut lompakko
Kirjoitti: Pappasoftaaja - 06 Joulukuu, 2016, 21:31:35
Viime sunnuntaina 4.12. katosi kaverilta lompakko lempäälässä. Ei löytynyt vaikka etsittiin reppu läpikotaisin.
Lompakossa oli 40€ ja xxl lahja kortti.

Jos löydät tai näet lompakon, laita viestiä.