PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Pappasoftaaja - 06 Joulukuu, 2016, 21:31:35
-
Viime sunnuntaina 4.12. katosi kaverilta lompakko lempäälässä. Ei löytynyt vaikka etsittiin reppu läpikotaisin.
Lompakossa oli 40€ ja xxl lahja kortti.
Jos löydät tai näet lompakon, laita viestiä.