PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Muovisto - 02 Lokakuu, 2016, 18:15:42
-
Tämän pelipäivän jälkeen (2.10.16) jäi minulta jälkeen mustan ja hopean värinen retkituoli offarille, jos olet semmoisen ottanut mukaan viestiä tähän ketjuun ja katsotaan minä päivänä tulen peleihin jotta voit sen palauttaa.
-
Tuoliasi en omaa, mutta tuliko mieleen että se on otettu talteen? Viestisi ikäänkuin syyttää varkaudesta.
-
Oikeastaan oletan että se olisi otettu talteen viesti oli vain kirjoitettu kiireessä
-
Nappasin talteen kun lähdetiin. Löytyy kärrystä löytökamoista.