PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Muovisto - 02 Lokakuu, 2016, 18:15:42

Otsikko: Retkituoli
Kirjoitti: Muovisto - 02 Lokakuu, 2016, 18:15:42
Tämän pelipäivän jälkeen (2.10.16) jäi minulta jälkeen mustan ja hopean värinen retkituoli offarille, jos olet semmoisen ottanut mukaan viestiä tähän ketjuun ja katsotaan minä päivänä tulen peleihin jotta voit sen palauttaa.
Otsikko: Vs: Retkituoli
Kirjoitti: isto - 02 Lokakuu, 2016, 23:30:10
Tuoliasi en omaa, mutta tuliko mieleen että se on otettu talteen? Viestisi ikäänkuin syyttää varkaudesta.
Otsikko: Vs: Retkituoli
Kirjoitti: Muovisto - 03 Lokakuu, 2016, 00:00:27
Oikeastaan oletan että se olisi otettu talteen viesti oli vain kirjoitettu kiireessä
Otsikko: Vs: Retkituoli
Kirjoitti: remu - 06 Lokakuu, 2016, 19:02:23
Nappasin talteen kun lähdetiin. Löytyy kärrystä löytökamoista.