PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: NumbNuts - 03 Syyskuu, 2016, 08:22:30
-
Lipas tippui (yöpelit 2.9.) jossain snipukukkulan pöheikössä tai laskeutuessani sieltä alas vallille. Jos näkyy niin napatkaa talteen.