PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Haapanen - 06 Kesäkuu, 2016, 16:13:34
-
Muutama viikko sitten pidetyt arkipelit olivat suksee joten jatkoa on tarjolla.
Pelipaikkana Lempäälä. Aloitellaan klo 17kieppeillä ja pelataan niin kauan kun on mielekäs määrä pelihalukkaita. Vetäjällä ei ole kiire nukkumaan.
Pelimuotoina tullaan näkemään perus mättö & hyökkäys/puolustus-pelien lisäksi ainakin squad pohjainen mättö 3-5 hengen ryhmissä.
Ilmoittautumine tähän ketjuun. Pelit pidetään mikäli pelaajia tulee vähintään kymmenen
Ilmottautuneita: bingo
-
+1
-
+1
-
+1
-
+2
-
+1
-
Joo.
-
en tulekkaan
-
+1
-
Vahva ehkä
-
Aika varmasti tulen
-
Pelit järjestetään.
Ilman ilmoakin saa saapua vapaasti paikalle, ja sää ennusteet lupaavat aurinkoa illalle, joten kaikki pelaamaan
-
+1