PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: GummiGana - 30 Toukokuu, 2016, 01:02:03
-
Muutama viikko sitten pidetyt arkipelit olivat suksee joten jatkoa on tarjolla.
Pelipaikkana Lempäälä. Aloitellaan klo 16 kieppeillä ja pelataan niin kauan kun on mielekäs määrä pelihalukkaita. Vetäjällä ei ole kiire nukkumaan.
Pelimuotoina tullaan näkemään perus mättö & hyökkäys/puolustus-pelien lisäksi ainakin squad pohjainen mättö 3-5 hengen ryhmissä.
Ilmoittautumine tähän ketjuun. Pelit pidetään mikäli pelaajia tulee vähintään kymmenen.
Ilmoittautuneita pelaajia: 15+
-
Olen tulossa
-
+1
-
AV +1 ;)
-
Tulossa*!
*Pienoinen vaimon jakaantumisvaraus tosin...
-
Jono +1
-
Hop tulos
-
Tulossa, jos ei mitään suurempaa tapahdu.
-
+1
-
+1
-
ÖÖööö, jooo. +1
-
Pyrin saapumaan paikalle, ehkä hieman myöhässä.
Vuk, ei pääse.
-
Koitan päästä mestoille.
-
Juuh elikkäs. Vois. Ehkä.
-
+3
-
+2 nyt ainakin, mahdollisesti +3 jos hyvä tuuri käy
-
Tulossa
-
+2
-
Meikäläisen tarvii perua. Sunnuntaina varmaankin sit paremmalla onnella(suurenevalla jakautunistodennäköisyydellä tosin...).
-
+1