PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: GummiGana - 30 Toukokuu, 2016, 01:02:03

Otsikko: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: GummiGana - 30 Toukokuu, 2016, 01:02:03
Muutama viikko sitten pidetyt arkipelit olivat suksee joten jatkoa on tarjolla.
Pelipaikkana Lempäälä. Aloitellaan klo 16 kieppeillä ja pelataan niin kauan kun on mielekäs määrä pelihalukkaita. Vetäjällä ei ole kiire nukkumaan.

Pelimuotoina tullaan näkemään perus mättö & hyökkäys/puolustus-pelien lisäksi ainakin squad pohjainen mättö 3-5 hengen ryhmissä.

Ilmoittautumine tähän ketjuun. Pelit pidetään mikäli pelaajia tulee vähintään kymmenen.

Ilmoittautuneita pelaajia: 15+
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Paadre - 30 Toukokuu, 2016, 07:45:45
Olen tulossa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Haapanen - 30 Toukokuu, 2016, 08:06:02
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Mahonen - 30 Toukokuu, 2016, 08:38:04
AV +1 ;)
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Endar - 30 Toukokuu, 2016, 09:08:31
Tulossa*!

*Pienoinen vaimon jakaantumisvaraus tosin...
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: munkki- - 30 Toukokuu, 2016, 09:14:19
Jono +1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: LKsGt - 30 Toukokuu, 2016, 10:04:09
Hop tulos
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Pappasoftaaja - 30 Toukokuu, 2016, 10:23:46
Tulossa, jos ei mitään suurempaa tapahdu.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Heta - 30 Toukokuu, 2016, 12:33:53
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: mika95 - 30 Toukokuu, 2016, 14:48:22
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Remanso - 30 Toukokuu, 2016, 18:55:25
ÖÖööö, jooo.  +1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Nran - 30 Toukokuu, 2016, 21:19:12
Pyrin saapumaan paikalle, ehkä hieman myöhässä.

Vuk, ei pääse.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: NumbNuts - 31 Toukokuu, 2016, 12:23:24
Koitan päästä mestoille.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: k4meli - 31 Toukokuu, 2016, 12:42:13
Juuh elikkäs. Vois. Ehkä.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Tobyz - 31 Toukokuu, 2016, 18:34:22
+3
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Matiaps - 01 Kesäkuu, 2016, 16:34:02
+2 nyt ainakin, mahdollisesti +3 jos hyvä tuuri käy
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Nikkilä - 01 Kesäkuu, 2016, 17:18:15
Tulossa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Siro - 01 Kesäkuu, 2016, 18:01:17
+2
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Endar - 01 Kesäkuu, 2016, 21:08:52
Meikäläisen tarvii perua. Sunnuntaina varmaankin sit paremmalla onnella(suurenevalla jakautunistodennäköisyydellä tosin...).
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 2. kesäkuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Laukkanen - 01 Kesäkuu, 2016, 21:56:23
+1