PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Löytötavarat => Aiheen aloitti: Airsoft_Panther - 22 Toukokuu, 2016, 21:33:55

Otsikko: Kadonnut pistoolin lipas Nokian metsäpelialueella 22.5
Kirjoitti: Airsoft_Panther - 22 Toukokuu, 2016, 21:33:55
WE:en valmistama kaasulipas hukkunut aidan lähialueella. lippaan pohjassa lukee "WE Tactical Made in Taiwan"
Otsikko: Vs: Kadonnut pistoolin lipas Nokian metsäpelialueella 22.5
Kirjoitti: infoBass - 25 Toukokuu, 2016, 07:24:22
Kyseinen lipas tuli meikäläiselle loppujen lopuksi mukaan, jos olet kahden viikon päästä sunnuntaipeleissä niin tule nyppimään hihasta