PIMS Ry Keskustelufoorumi

Galleria => Valokuvat ja videot => Aiheen aloitti: vaahis - 15 Toukokuu, 2016, 15:42:48

Otsikko: Veikan kypäräkamerakuvaa
Kirjoitti: vaahis - 15 Toukokuu, 2016, 15:42:48
Oon tässä puolisen vuotta kuvaillut pelejä ja pistin tuosta pystyyn youtubekanavan, jonne viskaan pelivideot jatkossa. Pari videota jo upattuna, lisää tulee aina pelien jälkeen :)
Uusimpana viisiminuuttinen lauantain yöpeleistä

Seuratkaa ihmeessä :)

https://www.youtube.com/channel/UCUluDwDp1OrX4VUCCXzP4DQ
Otsikko: Vs: Veikan kypäräkamerakuvaa
Kirjoitti: Nran - 15 Toukokuu, 2016, 18:39:01
Toi yhden laukauksen mies on kyllä loistava pätkä. :D Naureskelin sitä sillon kentällä, kunnes olin ITE se neljäs jonka äijjä pudotti.
Otsikko: Vs: Veikan kypäräkamerakuvaa
Kirjoitti: LKsGt - 15 Toukokuu, 2016, 19:21:08
Asiallista videoo Veikalla ollu. Eilisen videoon jossa hiippailitte niin ääniä vaan lisää että kuulis mitä jutskailitte😇
Otsikko: Vs: Veikan kypäräkamerakuvaa
Kirjoitti: Zukohï - 24 Toukokuu, 2016, 12:16:34
Tunnen suurta ylpeyttä yhden sekunnin ruudulla olostani ja taktisista neuvoista   ;D