PIMS Ry Keskustelufoorumi
Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nran - 07 Toukokuu, 2016, 19:34:25
-
Jälleen pukkaa mahdollisuutta viikkopeleihin, seuraavana Torstaina. Päästään testaamaan talkoiden tulokset heti tuoreeltaan.
Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 16:00 ja pelataan noin klo 19:30 asti. Tämänkin jälkeen saa luonnollisesti pelata, kunhan paikalla on joku Pirkanmaasoft ry:n täysi-ikäinen jäsen joka ottaa pelien vetovastuun.
Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon mennessä yli kymmenen.
Pelaajia tällä hetkellä 18 - PELIT PIDETÄÄN.
-
+2
-
Olen tulossa
-
+2
-
+1
Tulen olee jonkin verran varmaan myöhässä logistiikka järjestelyiden takia
-
+3
-
+1
-
Minä myös :)
-
Vahva veikkaus että tullahan...
-
Aika varmasti tulossa
-
olen tulossa jos uusi aseeni on aamulla postissa
-
+1
-
Sain kaverinkin mukaan