PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Nran - 07 Toukokuu, 2016, 19:34:25

Otsikko: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Nran - 07 Toukokuu, 2016, 19:34:25
Jälleen pukkaa mahdollisuutta viikkopeleihin, seuraavana Torstaina. Päästään testaamaan talkoiden tulokset heti tuoreeltaan.

Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 16:00 ja pelataan noin klo 19:30 asti. Tämänkin jälkeen saa luonnollisesti pelata, kunhan paikalla on joku Pirkanmaasoft ry:n täysi-ikäinen jäsen joka ottaa pelien vetovastuun.

Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon mennessä yli kymmenen.

Pelaajia tällä hetkellä 18 - PELIT PIDETÄÄN.
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Haapanen - 07 Toukokuu, 2016, 20:15:22
+2
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Paadre - 08 Toukokuu, 2016, 15:00:04
Olen tulossa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Tobyz - 08 Toukokuu, 2016, 15:18:21
+2
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: mika95 - 08 Toukokuu, 2016, 21:03:36
+1
Tulen olee jonkin verran varmaan myöhässä logistiikka järjestelyiden takia
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Toivo - 09 Toukokuu, 2016, 15:07:13
+3
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: LKsGt - 09 Toukokuu, 2016, 19:06:12
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: vaahis - 09 Toukokuu, 2016, 20:40:51
Minä myös :)
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Endar - 10 Toukokuu, 2016, 07:42:30
Vahva veikkaus että tullahan...
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Muovisto - 10 Toukokuu, 2016, 11:21:04
Aika varmasti tulossa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Matiaps - 10 Toukokuu, 2016, 17:22:26
olen tulossa jos uusi aseeni on aamulla postissa
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Hoikka - 11 Toukokuu, 2016, 13:32:18
+1
Otsikko: Vs: Viikkopelit, Torstai 12. toukokuuta, klo 16:00->
Kirjoitti: Matiaps - 12 Toukokuu, 2016, 12:33:15
Sain kaverinkin mukaan