PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Haapanen - 05 Huhtikuu, 2016, 18:58:58

Otsikko: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Haapanen - 05 Huhtikuu, 2016, 18:58:58
Talkoillaan Lempäälässä Lauantaina 7.5 kello 11 alkaen. Tarkoituksena rakentaa uusia hökkeleitä, korjailla vanhoja sekä laajentaa pelialuetta ja suorittaa kevyttä puskien raivausta.
Ry tarjoaa talkoolaisille pientä purtavaa sekä juotavaa.  Jokainen ottaa silti itselleen mukaan vettä ja syötävää.

Mikäli löytyy omia työkaluja, niin ottakaa ihmeessä(akkuporakoneille on erityisesti tarvetta), ja mikäli joku pääsee paikalle moposahan kanssa niin mahtavaa.

Jos hommat saadaan ajoissa hoidettua ja porukalla intoa vielä riittää, niin voidaan pelailla pistoolipelejä tms. Pääpaino päivässä on kuitenkin talkoilla.

Ilmoittakaa alle tulostanne, mikäli tiedätte saapuvanne paikalle. Paikalla saa tietenkin saapua myös ilman ilmoittautumista

Kysymykset ja Komentit ketjuun.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: LKsGt - 05 Huhtikuu, 2016, 20:24:05
Tulossa ellei taivas romahda niskaan:)
 
Pakko peruuttaa, tuli reissu tielle:/
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Endar - 06 Huhtikuu, 2016, 09:05:09
Alustavasti tulossa(ellei vauva päätä syntyä ennen aikojaan...).

Mukaan voin ottaa ainakin pari kpl ruuvivääntimiä jne.

Onko kuormalavoille tarvetta? Niitä saisi tästä Nekalasta meinaan duunista.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Nran - 06 Huhtikuu, 2016, 09:55:44
Tulossa, ilman muuta. Mukana ruuvvinväännin ja moottorisaha.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: isto - 10 Huhtikuu, 2016, 05:06:20
Olemme tulossa ellei taivas putoa niskaan. Moposaha ja tarvittaessa muutakin kyydissä. Valikoima nyt vain vähän rajattu kun "kaikki" paloi viime launtaina
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Endar - 11 Huhtikuu, 2016, 09:07:07
Taitaapi jäädä meikämannelta väliin. Lähin vaimolle ilmotteleen tästä ja sehän torppas heti. Meillon kuulemma mökkitalkoot sovittu jo 5v sitten juuri tuolla viikonlopulle.

Eli väliin jää jos päivämäärä ei vaihdu jommallakummalla.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: isto - 23 Huhtikuu, 2016, 06:28:48

Ellei hallituksen puheenjohtaja torppaa edelleen tulossa.Pari ruuvinväännintä ja kärkisarjaa löytyy taas.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Nran - 23 Huhtikuu, 2016, 16:08:43
 

Ellei hallituksen puheenjohtaja torppaa edelleen tulossa.Pari ruuvinväännintä ja kärkisarjaa löytyy taas.

Selvennykseksi sanottakoon, Pirkanmaasoft ry:n hallituksen puheenjohtajan mielipide Istosta on erittäin positiivinen ja talkoisiin kannustava. Edellinen liittynee johonkin muuhun hallitukseen.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: sahis - 23 Huhtikuu, 2016, 16:29:22
Joo, näyttää siltä, että pääsen myös talkoisiin. Pidätän jaksotyössä olevana "bublikaanina" pienen varauman tuloni peruuntumiseen yllättävän työesteen vuoksi. Toivon kuitenkin pääseväni antamaan oman panokseni hyvään tarkoitukseen.
Multa löytyy myös jotain kättä pidempää.
Palataan,
-sahis
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: isto - 24 Huhtikuu, 2016, 01:25:55
No niin, taas näppäryys kostautui, Yrjölän hallituksen puheenjohtaja, entinen tyttöystäväni (-83), nykyinen vaimoni.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Haapanen - 25 Huhtikuu, 2016, 15:19:44
Piakkoin on talkoiden aika herätelkää kaveritkin paikalle.
Paikalle olisi hyvä saada myös vesuria, vasaraa jne eli ottakaa rohkeasti omia mukaan.(Ry tuo naulat jne tarpeet)

Koska äitienpäivänä ei pelailla, niin hyvä syy ottaa pistoolia (tai muuta pyssyä)mukaan ja pelaillaan niillä jokunen hetki talkoiden jälkeen.

Päivän pääpaino kummiskin itse talkoissa.

Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Muovisto - 26 Huhtikuu, 2016, 10:02:50
Kangasalta tulossa ainakin kaksi nuorta herraa
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: miro - 04 Toukokuu, 2016, 18:02:02
Minäkin olen tulossa vasaran kanssa.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: isto - 05 Toukokuu, 2016, 08:59:31
+Moposaha ja vasara.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: mika95 - 05 Toukokuu, 2016, 17:43:44
Tulossa ja eiköhän multa joitakin työkalujakin löydy mukaan.
Otsikko: Vs: Talkoot Lempäälässä La 7.5 Klo 11:00 ->
Kirjoitti: Haapanen - 06 Toukokuu, 2016, 15:18:54
Tosiaan huomenna talkoillaan.

Mukaan Vettä, N.3Litraa per kaveri hyvä lämmin päivä tulossa.



Teille ketkä tuotte ruuvinvääntimiä, Isot torx ja ristipäät tulee tarpeeseen.