PIMS Ry Keskustelufoorumi

Yleinen keskustelu => Pelit ja tapahtumat => Aiheen aloitti: Eero - 06 Maaliskuu, 2016, 10:30:17

Otsikko: Tietääkö kukaan?
Kirjoitti: Eero - 06 Maaliskuu, 2016, 10:30:17
Onko remu tulossa tänään 6.3 Lempäälän peleihin? Olis pakottava tarve käydä kuulaostoksilla.
Otsikko: Vs: Tietääkö kukaan?
Kirjoitti: Nosferatu - 06 Maaliskuu, 2016, 11:02:17
Näissä tiedusteluissa suosittelisin ottamaan yhteyttä suoraan remuun. Yhteystiedot löytyvät nettisivuilta.